מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.76
זמנים 9.68
מחיר 9.42
איכות 9.60
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 41 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גל ורנר, תל אביב.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
סידור נקודות חשמל, החלפה ותיקון של שקעים, החלפת ברז במטבח והתקנת ידית. תיקון נזילה בצינור המקלחת, תליית תמונות וחיבור מייבש הכביסה.
חוות דעת:
הוא היה שירותי ומקסים. עשה עבודה מעולה והתייחס לכל דבר בכובד ראש. בן אדם נעים, הגון וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ע. ב. רמת גן.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מוט וילון של איקאה ותליית תנור אמבטיה.
חוות דעת:
הוא דייקן, נחמד ואדיב. היה ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
א. ח. פתח תקווה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תלייה והתקנה של כוורת, מראות, מדף ואביזרי אמבטיה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע מהר מאוד ועבד מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
התקנה ותלייה של מדפים, מראה ותנור חימום במקלחת.
חוות דעת:
בגדול הייתי לא מרוצה. הוא בחור נחמד מאוד, הוא הגיע בזמן שקבענו אך לא היה מקצועי לדעתי. הוא לא הגיע מצויד כמו שצריך ואני הייתי צריכה למצוא פתרונות בעצמי לחלק מהדברים כי הוא הסתבך. כתוצאה מכך העבודה לקחה לו יותר זמן מן המצופה.
איכות
6
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
6
כללי
גירסאות
יואב פ. תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
סתימת חורים ופירוק 2 מתקני טלוויזיה ווילון.
חוות דעת:
זו כבר פעם שנייה שאני נעזר בו ואני מאוד מרוצה. הוא נתן שירות מעולה, היה אמין ועשה עבודה מקצועית, מה שהוא הבטיח זה מה שהיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל זמיר, תל אביב.
משוב: 17/03/2020
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קול, תל אביב.
אשרור: 08/03/2020
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מיקרוגל.
חוות דעת:
איתי עשה עבודה טובה, הגיע בזמן שקבעה והמחיר היה טוב. הוא הצליח לתקן את המכשיר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה סטולוביץ, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
הרכבת ארון.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה נחמד אבל עשה עבודה חפוזה, פצע את הארון שהרכיב ואין מי שיפצה אותי על זה.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
גירסאות
לילך אשרף, תל אביב.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
תליית זרוע לטלוויזיה ומראה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה, הוא הגיע בזמן והעבודה שלו טובה ויסודית. המחיר היה הוגן והוא שירותי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת א. תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
מכונת הכביסה שלי לא עבדה לכן התקשרתי לאיתי ואיתי עבר איתי שלב אחר שלב כולל בדיקה של כל החיבורים במכונה ופתיחה ובדיקה של חלקים פנימיים ולבסוף גילינו שהבעיה הייתה בברז המים שלא היה פתוח. בזכותו לא הזמנתי בעל מקצוע וסידרתי את התקלה לבד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 41 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק