מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איתי
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.76
איכות 9.82
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שוקי מאירוביץ, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית פרטי.
חוות דעת:
איתי היה מצוין, עבד קשה, מקצועי, הסביר על העבודה, היה מאוד קשה לאתר את הקצר ובסוף פתר את זה בהצלחה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתי אורבך, תל אביב.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
אישור לתקינות מערכת חשמל בבית עסק.
חוות דעת:
איתי הפנה אותי לאילן, השירות שלו היה מעולה, הוא היה מאוד אדיב, שרותי, מקצועי, הגיע בזמן שקבענו, מקצועי והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי זמיר, תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מקסים! הוא היה מאוד מקצועי ונחמד. עבד ביסודיות ובמהירות. פשוט מקסים וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפי קמרט, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
היה מקסים ויעיל! איתי הגיע באותו היום כמו שקבענו והוא גבה את המחיר הכי זול מכולם. הוא מאוד מקצועי ואני ממליצה עליו בחום
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירז גולד, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
תליית שתי מנורות בדירה.
חוות דעת:
איתי היה סבבה, מקצועי, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שגיא ר. תל אביב.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
חיבור קו לתשתית של בזק בדירה.
חוות דעת:
איתי היה ממש אחלה, עשה עבודה מעולה, עמד בזמנים, היה נחמד והייתי מרוצה מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי פיינברג, תל אביב.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק שנשרף והחלפת מנורה וטיפול בקצר.
חוות דעת:
השירות היה מצויין! איתי היה אדיב, זמין ומקצועי. סך הכל חוויה חיובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר רביב, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל בחדר שינה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זמין והגיע בזמן שקבענו, הוא עשה את העבודה כמו שצריך ,המחיר היה סביר והוא בחור נחמד ושירותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל רדר, תל אביב.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כבלים שרופים במנורת הלוגן בסלון והחלפת מפסק.
חוות דעת:
הגיע בזמן, לא הכניס עבודות מיותרות (בית המנורה היה תקין ולא היה צורך להחליפו), שקיפות בעבודה ומחיר הוגן. החיסרון היחיד, לא היה לו מלאי של נורות ומפסקים (לא היה מפסק דימר, רק מפסק רגיל ולא נורת הלוגן, למרות שבסוף לא היה צורך להחליף כי היא עבדה). הבנתי למה הציון שלו במידרג כל כך גבוה. אני מצטרף למדרגים הקודמים, מבחינתי ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל ויסמן, תל אביב.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שקעים שבורים.
חוות דעת:
היה מאוד אדיב, הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד וניקה אחריו. הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק