מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 5 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יריב הדרו, תל אביב.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
הקמת טריבונות ובר בעסק.
חוות דעת:
הוא מדהים,אין דברים כאלה. בן אדם שעומד בזמנים,כמו שצריך. אין לי מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת סלע, רעננה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בניית ארונות קיר, שידות, מזנונים, ארונות אמבטיה וארונות למטבח שלם.
חוות דעת:
הוא מצוין! הוא הנגר שלי כבר עשר שנים ואני כל הזמן חוזרת אליו וממליצה אליו לאחרים. הוא מאוד מקצוען נותן שירות מדגרה ראשונה ועושה הכל ברמה הכי גבוהה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבי גלגלי הפלדה, הרצליה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
עבודות נגרות שוטפות עבור העסק כגון: כיסוי לארון חשמלי, תיקון ארונות קיר, בניית מטבח ועוד.
חוות דעת:
הוא עושה עבורי עבודות נגרות מקצועיות, אין מה להגיד. עשר מכל הבחינות. אמינות, מקצועיות, אני מאוד מרוצה. קל לתאם איתו הוא מאוד זמין, עומד בלוחות הזמנים ונותן פתרונות וייעוץ גם אם זה לא רווחי לו, קודם כל שיהיה נכון ומתאים לי כלקוחה. בחור ישר, אמין ואדיב, אין לי מילה רעה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון א, הרצליה.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
בניית שנים עשר שולחות, מספר ארונות למשרד וראש למיטה.
חוות דעת:
הוא נהדר! זריז ומקצועי. עשיתי את כל המשרד איתו ועכשיו אני לוקחת אותו שיעשה לי עבודות בבית. הוא אמין, לא יקר ועושה עבודה הכל פרפקשן. הוא הביא לי את כל החומרים לבחור צבע והמחיר היה טוב. אין דברים כאלה, מאוד ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמשון קלין, הרצליה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בניית רהיטים לבית שכללה: מטבח, חדר ילדים, חדר שינה, סלון וחדר עבודה.
חוות דעת:
בחור עשר, מה שתרשמי במשוב זה פסיק ממה שהוא. הוא בנה לי רהיטים לבית והבחור הזה עובד עם אכפתיות וממש כל הכבוד לו! הוא אלוף, מקדים להגיע לעבודה שקובעים איתו, קל לתאם איתו והוא תמיד זמין. הציון עשר קטן עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 5 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשנגר מטבחים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של מטבחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק