מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.95
מחיר 10.00
איכות 9.89
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ששון דוד, נתניה.
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח משכנתא.
חוות דעת:
השירות של בן היה מצויין. היחס שלו מעולה והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אבי יונה, רעננה.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
העברת ביטוחים של עסק.
חוות דעת:
בן היה מצוין, מאוד סבלני, מקצועי ונחמד. אנחנו מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרי פרייזלר, רעננה.
משוב: 01/04/2020
תיאור השירות:
ייעוץ בבחירת ביטוח בריאות וביטוח דירה.
חוות דעת:
הוא נראה בן אדם רציני ומקצועי. הוא היה נחמד ואדיב, נתן יחס אישי והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת ס. חדרה.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים.
חוות דעת:
הוא עושה עבודה טובה, יש לו יחס טוב ללקוחות, עונה מהר, אני מרגישה שהוא מקצועי ומבין על מה הוא מדבר. הייתי בחברה אחרת ועברתי אליו כי הוא היה יותר זול, בינתיים התרשמתי ממנו לטובה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נופר א, קרית גת.
משוב: 15/03/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים, משכנתא, פנסיה וקופות גמל.
חוות דעת:
בן מאד מקצועי, גמיש מבחינת זמן ובא לפגוש אותנו מתי שהתאים לנו. הגיע מסודר עם כל מה שצריך והתאים את הפוליסה לצרכים שלי. הוא קשוב לצרכים של הלקוח. יש עם מי לדבר, מאד זמין. אני מאד מרוצה!
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים סער, רמת גן.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
ביטוח קופת גמל עבורי ועבור בני המשפחה.
חוות דעת:
בן מאד מקצוען, אדיב והיחס שלו מקסים, הרמה הכי גבוהה שיש, גם כשפניתי אליו אחר כך לשאלות שהיו לי הוא עזר ונתן לי תשובות. ניתח יפה את התיק ונתן לי ולאשתי הסבר מקיף וכן התאים את הפוליסות לצרכים שלי. יוצא מן הכלל!!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה גינדין, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות עבורי ועבור בני המשפחה.
חוות דעת:
בן עושה רושם מקצועי, זמין לשאלות תמיד, עזר לי לעשות סדר בביטוחים והתאים את הפוליסה לצרכים שלי. הייתי מרוצה במיוחד מהיחס שלו והסבלנות, הוא הגיע אלינו עד לבית, ישב איתנו והסביר לנו. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושרת טלמור, ראשון לציון.
משוב: 12/04/2019
תיאור השירות:
ביטוח מגן עבור בני המשפחה.
חוות דעת:
יורם היה מקצוען, נחמד ואמין. הרגשתי שהוא יודע על מה הוא מדבר. התאים את הפוליסה לצרכים שלי ובסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגית מורצייאנו, גאולים.
משוב: 10/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח פנסיה ובריאות.
חוות דעת:
בן מאד יעיל והשירות כל הזמן זמין, עונה מיד, על כל שאלה שיש לי אני מקבלת תשובה, הלוואי וכולם היו נותנים שירות ככה. יודע לטפל בחברות ביטוח כמו שצריך והתאים את הפוליסות לצרכים שלי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב יונה, ניר אליהו.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, חיים וסיעודי.
חוות דעת:
השרות מהיר, טוב ומקצועי. התאימו את הפוליסה לצרכים שלי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק