מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עמנואל
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.86
מחיר 9.65
איכות 9.82
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן ד. חולון.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הוא היה נחמד וענייני
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
שימי המיאס, חולון.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד קשוב ומקצועי, בא בזמן ותיקן את התקלה, מחיר הוגן. זה היה להורים שלי שהם מבוגרים והוא היה סופר נחמד וסבלני אליהם, הם מאוד מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר פרנצס, בת ים.
אשרור: 13/09/2020
משוב: 13/07/2020
תיאור השירות:
החלפת נקודת חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא הגיע מהר, תיקן את הבעיה, עשה מה שהיה צריך בצורה טובה, גם המחיר היה הוגן ומה יותר מזה צריך לבקש?
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רענן צרפתי, בת ים.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
הארקה כללית בדירת שני חדרים הכולל חיבור בין הנקודות והחלפת פקקים בארון חשמל.
חוות דעת:
מקצועי מאוד, יסודי אבל קצת יקרן לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רוזלי אילוז, חולון.
משוב: 07/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר מכל הבחינות! הוא אחלה של בחור, נחמד והכל ממש פיקס! אין דברים כאלה! לא היה פה משחקים ורק רצינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ג. חולון.
משוב: 06/08/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר שנבע מהמזגן המיני מרכזי של הוריי ביום שישי בצהרים.
חוות דעת:
תוך פחות מחצי שעה הוא כבר היה בדירה והתחיל באיתור הבעיה שגורמת לקצר. בגלל התשתית הלקויה של המזגן, לא ניתן היה להחליף את הקבלים של החשמל ונדרש היה לעשות מעקף חדש. עמנואל היה בקשר עם טכנאי המזגן שהגיע לפניו ואיבחן שהבעיה שייכת לתשתית החשמל ולא לבעיית מיזוג. עבד נקי מאוד, מקצועי מאוד והוגן מאוד. חבל שאי אפשר לשכפל בעלי מקצוע כמוהו. התרשמתי מאדם הגון מאוד, מקצועי ושירותי, שעומד בהסכמים. בעל מקצוע מעולה. טכנאי המזגנים שהגיע שוב אחריו לבדוק את התקינות של המזגן, אמר לי את אותם הדברים בדיוק. עמנואל, תודה רבה ואין לי ספק שגם בפעם הבאה אזמין אותך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ספיבק, חולון.
אשרור: 22/07/2020
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון תקע ושקע עבור מזגן מיני מרכזי, בדיקת פאזות.
חוות דעת:
היה מקסים! היה מאוד מקצועי ואדיב. מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקי יגודייב, בת ים.
אשרור: 02/07/2020
משוב: 07/05/2020
תיאור השירות:
החלפת שקעים והתקנת שני גופי תאורה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא היה בסדר גמור חביב ומנומס, עשה מה שביקשתי ומעבר, בדק שהכל תקין בלוח חשמל והמחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי שחק, בת ים.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל והוספת נקודת חשמל נפרדת למזגן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, גבה מחיר סביר ואני ממליץ עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
קובי יוספן, חולון.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 21/05/2020
חוות דעת:
היה עשר! הגיע בזמן, טיפל בתקלה במקצועיות, במהירות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק