מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.85
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר אוחנה, בת ים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מדף, מתלה ומראה.
חוות דעת:
הוא קסם של בחור! הגיע מיידית, היה מלא ענווה, צניעות וסבלנות. ממש אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פנינה א, בת ים.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מתלים ושואב אבק על קיר.
חוות דעת:
מעולה, עשר! הוא היה מקצועי, זריז, נחמד, עבד בדייקנות וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות בן עזרא, בת ים.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון למדף חצי נפול, יישור לרגל של שולחן, תיקון לשקע חשוף של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שי עבד ממש מעל ומעבר. היה נחמד ומנומס מתחילת העבודה ועד סופה, לקח מחיר שלדעתי היה הוגן ושידר מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אני ממש מרוצה וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי זיו מנגולי, חולון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תליית מראה ומדף.
חוות דעת:
הכל עשר! נתן מחיר טוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ספיבק, חולון.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הדבקת סיליקון במקלחת.
חוות דעת:
הוא בא די מהר, עמד בלוח הזמנים, עשה את הכל בצורה מאוד מסודרת ונקייה ושידר רושם מאוד נחמד וחביב. אנחנו מאוד מרוצים ממנו, חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס מושייב, בת ים.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף מנורה.
חוות דעת:
הוא עובד טוב מאוד! עמד בזמנים, מקצועי מאוד, היחס שלו מאוד אנושי והמחיר בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן אללוף, תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תליית מדף וסידור כבלים של חיבור טלפון קווי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, ממש מאה אחוז! הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר שלו היה הוגן. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית עזרן, ראשון לציון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
מעולה! הוא ממש מקסים, עשה עבודה מצוינת, תקתק עבודה וניקה אחריו. בנוסף הוא גם נתן מחיר זול, אין ספק שאזמין אותו שוב במידת הצורך. היה ממש תענוג לעבוד איתו. עשר לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי מאירוביץ, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מתקן לשק אגרוף בבית פרטי.
חוות דעת:
שי היה נהדר, הגיע בזמן, סופר מקצועי, נחמד, עשה עבודה מצוינת ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק טורקני, תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
פירוק והורדת שתי דלתות ויטרינה בדירה.
חוות דעת:
שי היה עשר! מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, אכפתי, שירותי, בא למחרת ותיקן עוד משהו, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק