מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.83
מחיר 9.76
איכות 9.73
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לילך סלע, בת ים.
משוב: 20/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רובה ברצפה ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! בחור טוב ומקצועי, הגיע בזמן שקבענו ועשה עבודה טובה ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נופר ברכה, חולון.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
הרכבת 2 עריסות של תינוק.
חוות דעת:
היה מצוין! יותר ממצוין! תודה רבה. הרכיב בצורה מדויקת, נקייה, בטיחותית והכי חשוב - מחיר הוגן ואדם נעים מאוד לעבוד מולו. שאלנו אם יוכל לבצע ניתוק כבל חשמל של מפסק והוא אפילו לא גבה על כך מחיר נוסף. מקצוען אמיתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סמרנו, בת ים.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
התקנת 3 טלווזיות שכללו תלייה של חברות LG ו- Fujicom.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נתן יחס מעולה, הגיע בזמן והסביר את אופן השימוש. המחיר היה מעט יקר בעייני אבל העבודה נעשה בצורה איכותית ומקצועית ואני מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי ש. חולון.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תליית מראה, פתיחת סתימה בכיור ותיקון שקעי חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מקצועי , זריז, אמין והמחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה א, בת ים.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מתלים ושואב אבק על קיר.
חוות דעת:
מעולה, עשר! הוא היה מקצועי, זריז, נחמד, עבד בדייקנות וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס ספיבק, חולון.
אשרור: 18/12/2019
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
הדבקת סיליקון במקלחת.
חוות דעת:
הוא בא די מהר, עמד בלוח הזמנים, עשה את הכל בצורה מאוד מסודרת ונקייה ושידר רושם מאוד נחמד וחביב. אנחנו מאוד מרוצים ממנו, חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל בבר, בת ים.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
התקנת חבלי כביסה וגלגלים.
חוות דעת:
הוא היה מאד מאד מקצועי, הגיע באותו יום שהתקשרתי, קנה את כל החומרים שהיה צריך, בא והתקין את החבלי כביסה וגלגלים. היה מאד קשה להגיע אל אחד הצדדים שלא היתה אליו גישה והוא לא ויתר, התאמץ מאד ובסוף הוא הצליח. בנוסף הוא נתן לנו הרבה טיפים ורעיונות איך לארגן את הבית שאליו נכנסים אנחנו עוד מעט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אוחנה, בת ים.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מדף, מתלה ומראה.
חוות דעת:
הוא קסם של בחור! הגיע מיידית, היה מלא ענווה, צניעות וסבלנות. ממש אחלה גבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות בן עזרא, בת ים.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
תיקון למדף חצי נפול, יישור לרגל של שולחן, תיקון לשקע חשוף של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שי עבד ממש מעל ומעבר. היה נחמד ומנומס מתחילת העבודה ועד סופה, לקח מחיר שלדעתי היה הוגן ושידר מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. אני ממש מרוצה וממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי זיו מנגולי, חולון.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תליית מראה ומדף.
חוות דעת:
הכל עשר! נתן מחיר טוב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 175 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק