מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.92
מחיר 9.76
איכות 9.84
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מלי שמי, לוד.
משוב: 06/07/2019
תיאור השירות:
שחרור סתימה בכיור, החלפת ברז וסיפון, פרגולה והשלמת מרצפות.
חוות דעת:
אני קוראת לו המון לעבודות, יש לו ראייה רחבה על הדברים כך שהוא יודע לתת יעוץ טוב ועם טעם וסגנון. הקשבתי לו למספר דברים בבית ואני מאוד מרוצה ושמחה על כך. הוא עושה עבודה מעולה, מדויקת, נקייה ויפה. הוא אדם אדיב, נחמד, יצירתי ודייקן. אני מברכת אותו וממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנה דוד, תל אביב.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת דלת של ארון בגדים, תליית מדף, איטום במטבח ואמבטיה ותיקון שתי נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מוצלח מאד, נחמד, דייקן, הגיע בזמן, התיקון היה מהיר ונקי, אני ממש מרוצה ממנו, אקרא לו שוב אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראובן אללוף, תל אביב.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תליית מדף וסידור כבלים של חיבור טלפון קווי.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, ממש מאה אחוז! הוא הגיע בזמן לעבודה והמחיר שלו היה הוגן. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי מאירוביץ, תל אביב.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
התקנת מתקן לשק אגרוף בבית פרטי.
חוות דעת:
שי היה נהדר, הגיע בזמן, סופר מקצועי, נחמד, עשה עבודה מצוינת ואני ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריק טורקני, תל אביב.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
פירוק והורדת שתי דלתות ויטרינה בדירה.
חוות דעת:
שי היה עשר! מעולה, הגיע בזמן, מקצועי, אכפתי, שירותי, בא למחרת ותיקן עוד משהו, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון סונסינו, תל אביב.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
סתימת נזילה מהמזגן במקום מורכב ובעייתי.
חוות דעת:
שי היה מאוד מקצועי. רואים שהוא עושה מאמץ גדול, הוא פשוט היה מצויין מכל הבחינות. הוא הגיע וסידר את הבעייה, עבד בגשם וחזר ביוזמתו כשהתייבש לבדיקה. הוא גם שלח לי תמונות והראה את התיקון. מגיע לו את הציון המקסימלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין טוביאס, תל אביב.
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
תליית אביזרים בבית.
חוות דעת:
אנחנו מרוצים מהשירות שלו. הוא עשה עבודה טובה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ווילאם קליינבאום, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון זרוע ברקן.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק מנומס, מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב לבנברג, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון הברגות של רמקולים תלויים בקיר.
חוות דעת:
הגיע מאוד מהר, היה יעיל, עבד באופן מקצועי ונוח ווידא את העבודה לאחר שסיים, בן אדם אחלה ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביבה אדלמן, תל אביב.
משוב: 15/10/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! שי הוא איש מקצוע מצויין. הגיע בזמן, עבד ללא הפסקה מתוך רמת מיומנות טובה מאוד ודיוק והקפדה על פרטים. העבודה טרם הסתיימה אך אני בטוחה שגם בהמשך תימשך אותה רמת פעילות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק