מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.82
מחיר 9.68
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמיר עזרן, תל אביב.
משוב: 31/01/2020
תיאור השירות:
התקנת חמש וילונות.
חוות דעת:
שי היה אחלה. נחמד, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לימור פרידמן, תל אביב.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תליית וילון ומנורה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה בצורה נקייה ומסודרת ובנפש חפצה. גם כשביקשתי לעשות עוד משהו הוא לא אמר שאין לו זמן או ניסה להתחמק אלא הסכים מיד לעשות את זה. היה מקרה שנפל משהו שהוא תלה והוא בא במוצאי שבת ותיקן בלי לגבות תשלום נוסף. זה נדיר והייתי מלאת הוכרת תודה על כך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פרץ אליה, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה, וילונות והרכבת שלוש מקלחות.
חוות דעת:
הוא סבבה, בחור מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון גרינברג, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון ספה, תליית וילונות ומדף.
חוות דעת:
שי עשר מעשר בהכול! לקח מחיר טוב לדעתי, עבד במהירות, היה אחלה, הגיע בזמן, היה סופר מקצועי, עשה עבודה טובה ונתן שירות מכול הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אביכזר, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
התקנה וילון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירות ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר פרטוק, ראשון לציון.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
התקנת וילון, בית מנורה ומדפים.
חוות דעת:
היה מאוד טוב, אכפתי, לא עזב עד שהכל היה פיקס ומושלם בדיוק כפי שרציתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאור דיעי, לוד.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנת וילון.
חוות דעת:
בן אדם מאוד לבבי, מקסים, חברמני, גם אני איש שירות ואני אומר לכם שהוא איש שירות ברמה מטורפת! מאחל שיהיו עוד המון אנשי שירות כמוהו. לא עזב את הבית שלי עד שהייתי מרוצה, עשה הכל ברמה אחרת. אני ממליץ עליו בחום ואהבה. אם היה אפשר לדרג מעל 10 הייתי נותן לו בהכל יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ה. ש. תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מדפים, מתלים, וילון, שולחן.
חוות דעת:
גישה מאד חיובית ומועילה. עזר להרים ולהזיז דברים שתרמו לארגון הבית אף כי היו כבדים ולא במסגרת של עבודה סטנדרטית. הגיע במהירות והתחיל לתקתק את מירב הדברים עד שהבית הושמש. מאד סבלני ועוזר בהתארגנות, במיוחד מי שצריך מענה בכל סוגי הדרישות כמו להזיז, לקדוח וכל בקשה. מחיר נוח, אדיב ויעיל. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נ. ב. תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תלייה מחדש של מוט של וילון שנתלש ממקומו וסתימת החור הקודם.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 31/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תליית וילון, מדף וגוף תאורה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שי היה נחמד, מאוד סבלני, עשה את כל העבודה ולא עזב עד שהכל היה מתוקתק. עלות העבודה הייתה סבירה, הוא הגיע בזמן וגם שלח לי תמונות של העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 121 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק