מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.77
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ניצן רזניק, תל אביב.
משוב: 02/07/2020
תיאור השירות:
שיפוץ באמבטיה שכלל ניקוי יסודי של עובש וחידוש של הסיליקון והרובה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! שי פשוט מקסים ומקצוען. הגיע בדיוק בזמן ומיד התחיל לתקתק את כל התיקונים שדיברנו עליהם מראש, עבד באופן יסודי ונקי, והתוצאה הייתה בדיוק כמו שרציתי! בנוסף, הוא בחור מאוד נחמד והרגשתי שחשוב לו שאהיה מרוצה, אזמין אותו שוב לכל תיקון שאצטרך ללא היסוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטע י. תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
תיקן זרוע של טלויזיה.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים! היה מקסים ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר אשל, תל אביב.
משוב: 28/06/2020
תיאור השירות:
תליית תשע תיבות דואר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, מקצועי, תקשורתי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית בארוקס, תל אביב.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
תליית מראה.
חוות דעת:
הוא בחור רציני בא בזמן ואפילו שאל אם אפשר להקדים. מותק של בחור, אני עוד אזמין אותו לכל מה שאצטרך. הוא חרוץ, עובד יפה, מסודר וגם המחיר סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולי אוזן, תל אביב.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
תליית ארבע תמונות, בדיקת איטום רובה במקלחת ותיקון חור בקיר, תיקון סוגר חלון, איטום גומיה בדלת כניסה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד אדיב ולארג' לא התקטנן איתי, היו דברים שרצית שיעשה שלא היו בהזמנה המקורית ולא גבה תשלום נוסף עליהם, דאג שיהיה נקי אחריו, מאוד חביב ועשה הכל בצורה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ב. תל אביב.
משוב: 09/06/2020
תיאור השירות:
תליית שתי טלווזיות בגודל 70 ו- 42 אינצ' שכללה אספקת מתקן תליה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דרור טריימן, תל אביב.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
חידוש רובה במקלחת, באמבטיה ובכיורים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא בא מהיום להיום, הסביר הכל לעומק ובעיקר היה אדיב, נעים ושקוף. בנוסף, לקח מחיר הוגן לשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אולמר, תל אביב.
אשרור: 25/05/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
בסדר גמור! בהתחלה הטיפול בחלון לא הצליח, התקשרתי אליו והוא הגיע בבוקר לטפל שוב בחלון.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דוד גרינוולד, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתשבע איתן, תל אביב.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סיליקון במקלחון, תיקון ארון ודברים קטנים.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! שי נעים ונחמד, עשה את העבודה בשקט, באכפתיות ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 155 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק