מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עומרי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.80
מחיר 9.80
איכות 9.90
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 10 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דניאל ת. ירושלים.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
צביעת דירה בת 3 חדרים ותיקוני טיח קטנים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, אמין וישר מאוד. עשה עבודה טובה והמחיר לדעתי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גבריאל שמני, ירושלים.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
טיפול בעובש בחדרי שירותים ובחדר הכביסה וצביעת קיר בסלון לאחר שיפוץ.
חוות דעת:
טיפל בעובש ופטריות שהיו בגלל נזילה. הוא בן אדם מקסים, יוצא מן הכלל, אדיב מאוד ועניו. עושה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פיני צוקרמן, ירושלים.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל וצבע בכמה חדרים.
חוות דעת:
הוא עבד מאוד מאוד טוב, היה מאוד ישר, הרגשנו בנוח להשאיר אותו לבד בבית והמחיר היה נוח. הוא עובד לבד ולכן העבודה לקחה יותר זמן משחשבנו אך לא חייב אותנו על תוספת הזמן. היה גמיש בזמנים, עשה בדיוק מה שהיינו צריכים לא ניסה לדחוף לנו דברים מיותרים. אני ממש ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פיטוסי, ירושלים.
משוב: 31/08/2019
תיאור השירות:
צביעת דירה בת שלושה חדרים הכולל גם עבודת טיח.
חוות דעת:
פשוט עשר! עבודה מקצועית, אדם סבלני, אמין וישר. עשיתי סקר שוק לפני שלקחתי אותו, והוא נתן מחיר זול ועשה עבודה ממש איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף שלום, ירושלים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
צביעת חדר וטיפול בעובש.
חוות דעת:
עומרי היה מצוין, אמין, נוח לעבוד איתו, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר גיאת, ירושלים.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני צבע ושפכטל בדירת שלושה חדרים.
חוות דעת:
עומרי היה מצוין, המחיר טוב לדעתי, עשה עבודה מאוד יפה, מקצועית, מסודרת וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יועד פדר, תל אביב.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
תיקוני צבע במטבח, באמבטיה ובקיר בסלון.
חוות דעת:
איש מקצוע נדיר. ראשית, השיח איתו נעים ומנומס. שנית, העבודה שלו נקייה, מסודרת ומתבצעת מכל הלב. איש מקצוע זה יכול ללמד אחרים מהו גילוי נאות ותיאום ציפיות מול הלקוח. הוא מתייחס בחרדת קודש לנכס ומנקה אחריו כאילו זה הבית שלו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
צביעה של דירת 6 חדרים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה, עשה עבודה מקצועית והיינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
צביעה של חדר אמבטיה, חדר שירות וסורגים של דירה בבניין דירות.
חוות דעת:
עומרי היה מאוד מקצועי, נחמד ומסביר. דאג שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת ועבד בצורה נקייה ויסודית ביותר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז מקלחת, בניית קיר בטון וצביעת חדר וחצי בבית פרטי.
חוות דעת:
עומרי היה טוב מאוד, עשה עבודה מצויינת ונתן יחס נעים ואדיב. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 10 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק