מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.78
מחיר 10.00
איכות 9.91
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 23 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופק גולדשטיין, נס ציונה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
טל הגיע אלי לפגישה הראשונית והיה ממש גמיש בשעות ובא לקראתי, דאג להסביר לי הכל על הביטוח, אפילו דברים שבאינטרס שלו אולי עדיף שלא אדע. בינתיים אני ממש מרוצה ממנו ומהשירות!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
שי דוד, רחובות.
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
ביטוח פנסיה, בריאות וחיים.
חוות דעת:
היה יעיל, יחסית לאחרים שפגשתי הוא בקיא בתחום. נותן הרגשה שהוא עומד לצידך, הוא לא ניסה לסגור ולא לחץ עלי, אפילו ההפך נתן לי זמן לחשוב ואמר לי להתייעץ עם האישה והמשפחה לפני שאני מחליט. היה נחמד, הגיע לפני הזמן לפגישה, והסביר את המשמעויות של הדברים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אייל מרגלית, רחובות.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ביטוח פנסיה, בריאות ותאונות אישיות.
חוות דעת:
בסדר גמור. אני מרוצה ממנו כבעל מקצוע, הוא סבלני וזמין. היחס האישי שלו מעולה, אני בקשר איתו, הוא דואג לכל דבר ומסביר את הכל בצורה טובה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך שמלי, רחובות.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, פנסיה וקרן השתלמות.
חוות דעת:
אחלה! הוא שירותי מאוד, עושה את העבודה בצורה טובה וכמו שצריך, סובלני מאוד וקשוב. הוא חש את הלקוח ומתאים את הביטוח אליו בהתאם לצרכיו.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי סבג, רחובות.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות וחיים.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד! הוא היה מקצועי, אדיב, סובלני והרגשתי שהוא קשוב וזמין כל הזמן. לגבי הביטוח עצמו, הוא מנסה שיהיה מותאם כמה שיותר לבן אדם.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עליסה יצחקי, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים ופנסיה.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים ממנו! היו לנו הרבה כפלי ביטוחים וביטוחים שבכלל לא התאימו לנו, הוא עשה לנו סדר והתאים לנו הכל, הוא מקצועי מאוד. ממליצים עליו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר מולנר, אשדוד.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
ביטוח לגבי ביטוח בריאות.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! אני מרוצה ממנו, הוא מקצועי, זמין כל הזמן, נותן שירות גם אם זה לא בדיוק תחום העניין שלו ומקשר לאנשים המתאימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברהנו מלסה , תל אביב.
משוב: 22/02/2019
תיאור השירות:
ביטוח סיעודי.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד וענייני, התרשמתי מהשליטה שלו בחומר. בינתיים קשה לי להגיד מה בדיוק מהירות התגובה או אם הוא זמין לשאלות כי עוד לא יצא לי ליצור איתו קשר בנוגע לזה אבל בסך הכל הוא היה בסדר, הביטוח שהוא הציע לי נותן המשך לביטוח הסיעודי הסטנדרטי שיש לי בקופה, זאת אומרת 5 שנים נוספות- 10 שנים בסך הכל ובתור לקוח מאוד התחברתי לזה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בלה סקומין, חדרה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים ובריאות.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה. הוא מאד שירותי, אמין ועושה רושם שיודע ומבין בתחום, ניסה למצוא את הביטוח הטוב ביותר בשבילי והיה זמין לשאלות, אני מרוצה מאד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ברטקובסקי, נתניה.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים ובריאות.
חוות דעת:
טל בחור אמין מאוד, הוא רציני ויודע את העבודה. אפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות! הוא מטפל לי גם בקופות הגמל ואם היה אפשר לתת לו יותר מעשר הוא היה מקבל! אני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 23 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק