מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עדי
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 10.00
איכות 9.86
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמעון גובני, הרצליה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, תאונות, פנסיה, סיעוד.
חוות דעת:
השירות הכי טוב בעולם, הוא יותר ממעולה! אני מרוצה מהכל, מהיחס מהמקצועיות וצוות במשרד מעולים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן האזה, הרצליה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
מאוד מרוצה וממליץ! הוא זמין, קשוב, מאוד ענייני וחשוב לו שהלקוח יבין. הוא מפרט בצורה ללקוח ומתאים בצורה טובה את הביטוח. הוא עשה בשבילי המון ביטוחים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב רוש, הרצליה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
בריאות תאונות.
חוות דעת:
הוא הכי גבר בעולם! הייתי מרוצה מאוד, הפקידה שלו היתה תמיד זמינה בשבילי והשירות היה פצצה. קודם כל אני מכיר אותו ברמה האישית וחוץ מזה הוא בחור שכיף לעשות איתו עסקאות כי הוא עושה הכל בכיף ומציע את ההצעות הכי טובות בשביל הלקוח.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן שוחט, קדימה-צורן.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ עבור בחירת ביטוח דירה.
חוות דעת:
היה אדיב ומהיר. הסביר לי כל מה שהיה צריך ואני נהניתי מהעבודה איתו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס בר און, חיפה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח כללי כולל ביטוח חיים, בריאות ופנסיה.
חוות דעת:
הוא אחלה, מקצועי, עונה על שאלות ומסביר הכל. מומלץ.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שיבר, רעננה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים אלמנטרי.
חוות דעת:
הוא סופר מקצועי ושירותי, עונה בפרק זמן מהיר, מסביר דברים כמו שצריך ועונה על שאלות. אני שבע רצון.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן חרמש, פתח תקווה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות, פנסיה ופתיחת קרן השתלמות.
חוות דעת:
מרוצים ממנו! הוא מקצועי, מבין, תמיד עונה לעניין, זמין ומסביר טוב. צריך סוכן ביטוח טוב לחיים והוא כזה. הוא נותן מענה להכל בצורה מקצועית ומסודרת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל הררי, רחובות.
משוב: 20/07/2019
תיאור השירות:
ביטוח חיים.
חוות דעת:
מרוצה מאוד! הוא קשוב לשאלות, מסביר ואני עובד גם מולו אישי וגם מול המשרד, ככה שגם אם הוא לא זמין בדיוק -תמיד יהיה מישהו שם בשבילי. יש תמיד יש מישהו שיהיה. אני עובד איתו הרבה בשביל לעדכן ביטוחים.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוטי ברמי, חדרה.
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
ביטוח בריאות.
חוות דעת:
מרוצה עד כדי כך שאפילו ביטחתי את הילד שלי אצלו גם. הוא מקצועי ברמות שאין דברים כאלה, מבין בכל מה שקשור לביטוחים והוא סוכן בחסד עליון! אין מה לדבר, אני ממליץ עליו ומגיעות לו הרבה תשבוחות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם בוזאגלו, נתניה.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
ביטוח אישי.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, אין מה להגיד. מבחינת היחס האישי -הוא בחור מאוד עסוק ובקושי יש לו זמן אז היתה לי פחות אינטראקציה איתו ויותר עם הצוות במשרד שאליו הוא הפנה אותי כל פעם. מעבר לזה הוא בסדר גמור, ראש גדול ומבין עניין.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשסוכן ביטוח רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ביטוחים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק