מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טימר
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.89
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 46 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי לוין, פתח תקווה.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
ביטול טוחן אשפה וסידור הביוב במטבח.
חוות דעת:
אחלה! עשה עבודה מעולה, עד עכשיו אין בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיה ז. פתח תקווה.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שידר ראשי תקוע של דירה.
חוות דעת:
טימר הגיע אליי תוך שעה מהרגע שדיברנו, ראה את הבעיה, הביא ארגז כלים ושידר חדש, והחליף הכל ממש מהר. הוא עשה עליי רושם מאוד שירותי ונחמד והייתי מאוד מרוצה! נראה שיש לו ניסיון ואמליץ עליו לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי פלג, תל אביב.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז דולף בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין. הגיע בהתראה קצרה ואפילו הקדים. מקצוען, תקתק עבודהה ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליאן לירז, רעננה.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור אמבטיה
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מייברג, רמת השרון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
סתימת שורש בצינור ביוב.
חוות דעת:
בן אדם נחמד מאוד, אדיב, מקצועי, משקיע, ירד לתוך בור הביוב ועשה עבודה רצינית, פתח את השורש ולקח מאיתנו מחיר מעולה ממש זיל הזול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'רי פולני, רעננה.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
איבחון בעיה בצנרת ביוב מרכזית בבניין משותף, החלפת ברז ישן בחדש.
חוות דעת:
אני מרוצה, היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אביכזר, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
התקנת מוט למקלחת.
חוות דעת:
היה ממש טוב, היתה לי נזילה קטנה וטיפל גם בזה. היה מאוד גמיש, מקצועי וכנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית רייף, הוד השרון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
היתה לי בעיה בצינור של מכונת הכביסה, הוא לא הוציא מים, טימר החליף את הברז. הוא איש מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילת יונג, הוד השרון.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
איבן טימר מעולה, מקסים, לא פחות מזה! השירות שלו נהדר, הוא בא פעם אחת ואמר שצריך להחליף ברז ולא גבה תשלום על הביקור, רק אחרי שהגיע פעם שניה הוא גבה כסף על ההתקנה בלבד. אין לי מילה רעה אחת להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי ו. תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של מערכת הדחה ניסתרת באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 46 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק