מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טימר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.93
מחיר 9.78
איכות 9.88
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בלה מרגלית, רמת השרון.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
טימר היה מאה אחוז, מקצועי, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדין וייס, הרצליה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במערכת הניקוז של מכונת הכביסה והחלפת פילטרים בברזים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, טימר הגיע במהירות כי היו צריכים להגיע אלי אורחים. הוא היה מוכן לטפל בהכל, אפילו דברים שלא ציינתי בטלפון והמחיר היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן מנור, רמת השרון.
משוב: 23/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי אור, הרצליה.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבריכת ביוב.
חוות דעת:
היה מצויין. הוא הקדים, היה עינייני, הוגן וכל מה שמחפשים בבעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה ס. הרצליה.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! היה זמין, אדיב עשה עבודה נקייה והיה נעים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז משעולי, רמת השרון.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
היה פנטסטי! הוא היה נחמד, הוגן ועשה עבודה טובה. פשוט על הכייפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה גזית, רמת השרון.
אשרור: 19/11/2019
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
טימר הגיע בהתראה קצרה, היה מקצועי, אדיב ונתן שירות עם חיוך. המחיר היה מאוד הוגן ונשמח להשתמש בשרותיו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון מייברג, רמת השרון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
סתימת שורש בצינור ביוב.
חוות דעת:
בן אדם נחמד מאוד, אדיב, מקצועי, משקיע, ירד לתוך בור הביוב ועשה עבודה רצינית, פתח את השורש ולקח מאיתנו מחיר מעולה ממש זיל הזול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אסיאו, רעננה.
אשרור: 06/04/2020
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
התקנת צינור ניקוז חדש.
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! הוא ביצע עבודה מקצועית ולשביעות רצוני, הגיע בזמן שקבענו ואפילו הקפיד לנקות את הלכלוך בתום העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארז סקובץ, גני תקווה.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור פגוע בכניסה לבניין.
חוות דעת:
איבן הגיע תוך חצי שעה מרגע קבלת הקריאה ופתר את הבעיה במהירות, לקח מחיר הוגן מאד והיה מאד שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 150 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק