מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אהרן
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 10.00
מחיר 9.30
איכות 9.91
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
איציק שוהם, בית שמש.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה.
חוות דעת:
עושה עבודה מצוינת! הוא נותן שירות מצוין, זמין כל הזמן, נותן אחריות ממש סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איריס בקריס, בית שמש.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימות בקו ביוב במפעל.
חוות דעת:
אהרון נתן אחלה שירות. הוא הגיע בזמן ועלה על הבעיה צ'יק צ'אק. הוא אחלה בן אדם, עשה עבודה מקצועית ונתן מחיר הוגן. אני עובד עם הרבה בעלי עסקים ואני מאוד מרוצה ממנו באופן מיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל גולד, בית שמש.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה שכלל החלפת לחצן.
חוות דעת:
ציון טוב, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל ויסמן, ירושלים.
אשרור: 28/01/2020
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור חדר אמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אהרון היה זמין מהיום למחר והיה בקשר טלפוני לפני ההגעה. את הברז אני קניתי. הוא עשה את עבודתו במקצועיות, יסודיות ובמהירות. והכל בחיוך ובנעימות, וגבה מחיר הוגן. ישר כח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל וול, ירושלים.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הגיע בזמן והודיע לפני שהוא יתעכב קצת, עשה את העבודה מהר וכמו שצריך, אני מרוצה וממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי עזרן, הר אדר.
משוב: 20/11/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי ניאגרות כולל החלפת מצופים.
חוות דעת:
הוא היה 100 אחוז! מקצועי ויודע מה עושה. בא בזמן, טיפל במה שהיה צריך והיה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יהודית אויירבך, ירושלים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור דוד.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה במהירות, מיד בא, תיקן, עשה את העבודה כמו שצריך, נהנו מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
א. ט. ירושלים.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
י. ק. ירושלים.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים ליונקרס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש אין מילים! מאוד מוכשר ומקצועי השירות היה מאוד מהיר. עוד באותו היום הגיע אליי. אם אצטרך שירות אינסטלציה שוב אקח אותו בלי להסס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ז. ב. ירושלים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה, תיקון נזילה ופתיחת סתימה במרזב במרפסת צדדית.
חוות דעת:
אהרון עשה עבודה טובה. הוא עבד בצורה מסודרת ומקצועית. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק