מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
לירן
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.85
מחיר 9.90
איכות 9.65
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכל עטר, רמת גן.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
ניקוי שתי ספות בד עם 2 ו3 מושבים.
חוות דעת:
לירן היה מקסים! כל השירות היה טוב בכל הפרמטרים והתוצאה נקייה מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סיגל זוהר, בני ברק.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה דו מושבית וספה תלת מושבית.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! מקצועי, בן אדם עם לב ענק, לב זהב. הוא ניקה וסידר. הרהיטים היו נקיים ברמות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר הרץ, פתח תקווה.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
ניקוי של ספת בד בעלת 4 מושבים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הגיע בזמן, ניקה את הספה טוב, הסביר את כל התהליך והתעניין אח"כ אם הכל טוב, אין לי שום תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי דבוש, נתניה.
אשרור: 09/06/2020
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה עם ריפוד מבד.
חוות דעת:
לירן תותח! הוא החזיר לנו את הספה ממש כמו חדשה מהחנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 22/04/2020
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספה מבד.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה מכל הבחינות, הניקיון היה נהדר ויסודי, היא הייתה על הפנים והוא הביא אותה לתוצאה מדהימה. הוא היה לבבי מאוד ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר זורובסקי, פתח תקווה.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספות עור וכורסאות בד.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל! עבודה מקצועית ואמינה, היה אדיב, השאיר מקום נקי, הספות והכורסאות יצאו ממש חדשות. היה כייף לפגוש בעל מקצוע מעולה, מומלץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קארין מועלם, פתח תקווה.
משוב: 25/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת בד בעלת שלושה מושבים.
חוות דעת:
הוא היה בחור מקסים, הייתי ממש מרוצה מהעבודה שהוא ביצע, הוא הקפיד להגיע בזמן וביצע את העבודה מעל ומעבר, הוא באמת ענה לי על כל הציפיות שהיו לי ואפילו עבר אותן! אני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טליה אביתר, תל אביב.
משוב: 20/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי ספת עור.
חוות דעת:
הוא היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל סלפטר, רמת השרון.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
ניקוי חצי ספה וניטרול ריחות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה אחלה! הגיע בדיוק בזמן, היה נחמד, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה. שמר על הפרקט והתקשר למחרת לוודא שהספה מתייבשת ומריחה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנוך קורן, פתח תקווה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
ניקוי שזלונג מבד.
חוות דעת:
וואו אליפות, מקצועי ברמות שאין דברים כאלה, השאיר נקי אחריו, שירות מעולה, גבה אחלה מחיר והספה יצאה מושלמת. אני מרוצה מאוד וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק