מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מרק
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.60
מחיר 9.69
איכות 9.75
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בוריס אידלצ'יק, קרית גת.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי אחד ורבע כח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות ממרק, הוא היה נחמד, לא הצליח לעמוד בזמנים אבל עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
5
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי דרור, תל אביב.
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן עילי 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר יחסית. היה מזגן תקול והוא החליף את המזגן הישן במזגן חדש. המחיר היה קצת יקר יותר ממה שציפיתי אבל העיקר שהוא הגיע מהר והמזגן עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק ש. לוד.
משוב: 22/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת תדיראן אלפא פרו 2 כ"ס ופינוי מזגן ישן .
חוות דעת:
אני מאוד מאוכזב מהשירות של מרק. קבענו ב 8 בבוקר, הוא הגיע אליי עם עוד בחור באיחור של מעל שעה, לא נורא. עבדו קשה, התקין את המזגן, שילמתי לו והוא הלך. אז באמת התחילו הבעיות, איך שכיביתי את המזגן שמתי לב שהוא משמיע רחש מוזר ומאוחר יותר כשהמזגן נדלק שוב הוא בכלל לא קירר ובאיזשהו שלב גם הופיע דיווח תקלה f0. התקשרתי למרק זמן לא ארוך אחרי שהלך, כשענה- שאלתי לגבי זה שאני לא רואה מים שמתנקזים החוצה וסיפרתי שמהמזגן משמיעה רחש מוזר, באיזשהו שלב כבר אמר שיבוא לבדוק. השעה היתה עדיין 4 בצהריים, עד הערב לא בא ולא חזר טלפונית. בערב התקשרתי שוב ושוב ושוב ללא מענה, עד שסוף סוף ענה כבר היה אחרי תשע בערב, הוא כעס שהתקשרתי פעמים רבות ואמר שיגיע למחרת בבוקר, אבל לא הסכים לומר באיזו שעה גם לא בערך. יום למחרת מאחרי 8 בבוקר אני מתקשר והוא עוד לא ענה. אני תקוע בבית מחכה לו, מודאג ולא יודע מתי יענה ומתי הוא מתכוון לבוא. לבסוף הוא הגיע לתקן, לא הסביר, לא התנצל ולא כלום, היה כעוס. מסך כל הדברים ומהפעולות שלו אני הסקתי שהגז ברח והוא מילא את הגז, לא הסביר לי כלום וכמעט שלא החליף איתי מילה, למעט טענות שהיו לו כלפי. תיקן והלך. אני מקווה שעכשיו המזגן בסדר, אין לי ממש דרך לדעת. לכאורה המזגן עכשיו מקרר, אבל מצד שני עד עכשיו עדיין לא עשינו עם המזגן שימוש של ממש ואני לא יודע מה היתה איכות התיקון שלו. את כל עבודת התיקון עשה בכעס גלוי, לא לזה קיוויתי.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
7
יחס
4
7
כללי
גירסאות
חנוך אביטן, ירושלים.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת פמילי ליין בעל 2 כ"ס ותיקון מנורה של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי! הוא בעל מקצוע אדיב, נחמד ואכפתי. הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה טובה ביותר. עבודה כזאת אמורה לקחת שעתיים שלוש אך הייתה הסתבכות קלה שלא באשמתו והוא לא אמר דבר אלא היה סבלני ועשה את העבודה בצורה מושלמת ולא שינה את המחיר למרות שעות העבודה הנוספות. הוא אדם ישר והגון ואני ממש מבסוט עליו. הוא אדם מאיר פנים ואני ממליץ עליו בחום רב ונותן לו 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית חן, ראשון לציון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי, 2 כוח סוס.
חוות דעת:
מרק בחור מקסים, מקצועי ואחד שיודע את העבודה . חיפשתי הרבה טכנאים כי הייתי צריכה שמישהו יגיע מהיום למחר. הוא הגיע בזמן, עבד קשה והיה שקט וחמוד. המחיר שגבה היה סביר ביותר לדעתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון דרוקר, ירושלים.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן עילי קטן של האייר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! אין דברים כאלה! הגיע לדירה של אמא שלי שחולה מאוד, לא ביקש תוספת תשלום על ההובלה של המזגן או על זה שהדירה בקומה השלישית בבניין. הוא עשה עבודה טובה מאוד, לפני שהגיע הציע לנו כמה מזגנים שאפשר לקנות ועשה הכל כדי שנהיה מרוצות. אני יכולה להגיד בפה מלא שהוא אחד מנותני השירות הטובים שיצא לי להיתקל בהם! אני סופר מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקי קמחי, יסודות.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
מארק היה עם העובד שלו. מארק הוא אדם נוח ואמין מאד, הוא ייעץ במקצועיות ובאדיבות עצות שלכאורה הזיקו לרווחיות שלו. ההתקנה היתה מקצועית ונקיה, הוא אפילו עבר בנוסף על כל המזגנים בבית וניקה מסננים ללא עלות. הייתי רוצה להיתקל רק בבעלי מקצוע כמו מארק. שיירבו כמותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טניה סגל, לוד.
משוב: 02/08/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן של lg.
חוות דעת:
בא באותו יום ובדק, היה פייר לומר שאין לו את החלק הספציפי ויחזור למחרת עם החלק שצריך. הוא אכן חזר למחרת ותיקן. היינו מאוד מרוצים ולקח מחיר טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אנה יוסף, לוד.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
בכללי, היה טוב.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארנולד יזראלוב, נס ציונה.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק