מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
ליאור
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.76
מחיר 9.28
איכות 9.84
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 38 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורי ד. מודיעין.
משוב: 14/07/2020
תיאור השירות:
החלפת קולטים של דוד שמש.
חוות דעת:
אני מרוצה, הוא טיפה איחר אבל עשה עבודה טובה, נקייה ואני מרגיש שהכל עובד כמו שצריך. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אהרן קורן, מודיעין.
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
פינוי והתקנת דוד שמש של חברת כרומגן.
חוות דעת:
הם מאוד מקצועיים והם עשו עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ברגר, לפיד.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי. הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב ועשה עבודה מקצועית. רק המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ירון מעוז, מודיעין.
אשרור: 10/05/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' וגוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
בעל המקצוע היה נחמד מאוד, מקצוען וטוב! הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חונה קופלוביץ, שילת.
אשרור: 01/05/2020
משוב: 02/03/2020
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נדב ידוב, מודיעין.
משוב: 25/02/2020
חוות דעת:
חוץ מכמה דברים קטנים, היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
שוקי גולדרינג, ירושלים.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ויצירת נקזים לדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע ממש מהר, טיפל בבעיה והכול עובד מצוין עכשיו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נתי א. ירושלים.
אשרור: 16/10/2020
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל בגג שכלל החלפת פלאנג' שלם עם תרמוסטט, התקנת ברז ומחברים בכניסה לדוד.
חוות דעת:
הם הגיעו מהר והיו זמינים. עוזי עשה עבודה מקצועית ביותר ודיווח לי על כל מה שעושה, כבר מספר פעמים שהזמנתי אנשים אחרים בעבר עבור תיקון כזה, אבל עוזי עשה עבודה הכי יסודית במחיר הוגן, אני מאוד מרוצה, המחיר מוצדק בהחלט. הסביר לי הכל, התרשמתי שהוא אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלירן בן שטרית, ירושלים.
משוב: 03/08/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורין ליאני, ירושלים.
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון דוד.
חוות דעת:
ליאור היה ממש מקסים! התקשרנו אליו ביום שישי כי לא היו לנו מים חמים והוא דיבר איתנו דקות ארוכות בשיחת וידאו כדי לנסות לעזור ולאתר את התקלה. הוא זיהה שגוף החימום נשרף, אבל בגלל שמדובר בדירת קבלן לא יכולנו לפתור את זה בעצמנו וחיכינו שהקבלן יגיע לפתור את התקלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק