מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוגב
ציון כללי:
9.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 8.67
זמנים 10.00
מחיר 8.00
איכות 9.00
דירוג כללי 9.00
התפלגות

מחושב על 4 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ילנה סימונובסקי, רמלה.
משוב: 01/04/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאה אלימלך, ראשון לציון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
לא התלהבתי לא מהשירות ולא מהמחיר, הגיע ביום שישי, הרגשתי שהיה מאוד לחוץ להגיע הביתה, לא קיבלתי את השירות שחשבתי שאני צריך לקבל, בנוסף סגרנו על מחיר מראש והקפיץ אותו בסכום משמעותי בגלל שישי ועבד סך הכל שעה.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
10
יחס
6
7
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה. המחיר היה טיפונת יקר לדעתי, אבל הוא עשה עבודה טובה ובסך הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 4 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק