מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.91
מחיר 9.55
איכות 9.82
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 11 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נעם סמואל, בית שמש.
משוב: 20/04/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת דוד.
חוות דעת:
מאוד טוב, נחמד, מסור, שירותי, מקצועי, נתן יחס טוב וענה בכל שעה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור

הנדימנים נוספים באזור בית שמש והסביבה

רינת כהן, בית שמש.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש בבית ישן וחדש ותיקון תנור.
חוות דעת:
הוא מצוין מכל הבחינות! איש מאוד אמין והגון. הוא היה אצלי כמה פעמים, לכמה עבודות ותמיד עשה עבודה טובה, לקח אחריות ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי ויינר, בית שמש.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקונים שונים שכללו דלת, דלת תנור, ארונות, מגירות ודלת אמבטיה.
חוות דעת:
יצחק בסדר גמור, ידע מה הוא עושה, מקצועי, היו לי הרבה דברים מקולקלים בבית וידע לתקן את כולם ואף הסביר לי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלורין מיסק, בית שמש.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודות חשמל ותעלות.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי, נחמד, אדיב, אמין, הרגשתי שאני יכולה להשאיר מפתח וללכת, עשה עבודה איכותית, הגיע בזמן והמחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלישיב ריין, בית שמש.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל, חיווט שעון והוספת שקע אמפר.
חוות דעת:
יצחק מאוד אמין, מקצועי, המחירים נוחים לדעתי, שירות אדיב, כל מה שביקשתי עשה בצורה הכי טובה, הגיע מהר ותקתק את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה ק. בית שמש.
משוב: 13/07/2019
תיאור השירות:
התקנת פרוז'קטור לחצר וספוטים בדירה, תיקון תקרה, תיקון מסילה במגירה והתקנה של שקעים חדשים.
חוות דעת:
הוא היה חכם, אחראי, עשה כל מה שאמר ואם הייתה בעיה הוא לקח על זה אחריות, נתן לנו עצות טובות ובאופן כללי היה נחמד לעבוד איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי ריינפלד, בית שמש.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק פחת ושעון שבת.
חוות דעת:
זמינות העבודה שלו הייתה מאוד מהירה. הוא הגיע ובחן את הבעיה ועלה עליה מאוד בזריזות ולאחר מכן רץ לחנות להביא את החלקים שהיה צריך. אני הזמנתי אותו בערב וכבר למחרת בצהריים העבודה הייתה גמורה. היינו מאוד מרוצים מהשירות שלו, זאת כבר הפעם השלישית שאנחנו עושים איתו עבודה. הוא איש ישר, הגון והמחירים שלו תחרותיים. אנחנו מממליצים עליו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב שוקרון, בית שמש.
משוב: 13/07/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 גופי תאורה בגינה של בית פרטי.
חוות דעת:
הוא השקיע בעבודה, דייקן, חביב, נעים לדבר איתו והוא אמין במחיר. אני מעסיק אותו הרבה לעבודות בבית, הוא מסתדר עם הרבה תחומים של תיקונים. הוא מאוד מקצועי ועושה רושם שהוא מבין בהרבה דברים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן סיוון, בית שמש.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
תיקון של 2 צילינדרים בארונות.
חוות דעת:
אני מאוד נהנתי מהשירות שלו, הוא עושה עבודה טובה, אמין ומקצועי. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליעזר ח. בית שמש.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
תיקונים כלליים שכללו תיקוני דלתות, תריסים ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אמין, מגיע בזמן ומתקתק את העבודה. הוא הגיע אלי כבר כמה פעמים והוא ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 11 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק