מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדיר
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.96
מחיר 9.81
איכות 9.81
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 27 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי ס, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית ביוב.
חוות דעת:
צלצלתי לאדיר משום שהייתה לנו בעיה בחדר האמבטיה בכל פעם שהיינו מורידים את המים בשירותים. הוא היה כנה וישר אמר לי שאין צורך שהוא יגיע וחסך לי את הכסף. הדריך אותי בטלפון בדיוק מה לעשות והיה נכון לעזור. נתן לי את הפתרון, היה סבלני, נחמד ובאמת נראה שהכל הסתדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נטלי יופה, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
בנאדם פשוט צדיק, היה לי מזל שהגיע אליי בעל מקצוע כזה, עשה עבודה מצוינת והיה ישר ואמין. המחיר היה הוגן מאוד. לא ברור מאליו לפגוש בעלי מקצוע כאלה! הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי בן הלוי, להבים.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת 4 ברזים.
חוות דעת:
ממש בסדר גמור! היה זמין ומהיר. המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס לבדב, אשקלון.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, שירותי, מקצועי, הוגן במחיר והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי ןייסבורט, אשקלון.
משוב: 19/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הכל היה מעולה ממש, בחור מאוד נחמד, הגיע בזמן ועבד במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן יוסף, קרית גת.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה בעזרת מצלמה תרמית ותיקון רובה.
חוות דעת:
השירות שלו היה אדיב, הסביר לי כל דבר, נראה אמין ומקצועי. שמחתי להיעזר בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מורד, אשדוד.
משוב: 09/02/2020
תיאור השירות:
החלפת אסלה בשירותים.
חוות דעת:
המחיר היה גבוה ובמסגרת תהליך גישור הוחזר חלק מהכסף לשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניסים סופר, אשקלון.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שבר בצנרת מרזב.
חוות דעת:
הוא בא בזמן אבל הלך וחזר כמה פעמים, בסוף הגיע לפתרון והעבודה בוצעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פבל ברגינסקי, אשקלון.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה לו יחס אישי טוב והוא הגיע בזמן, סידר את הבעיה ונכון לעכשיו הכל תקין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טל ישראלי, קרית גת.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ותיקון צינורות שנקשרו בצנרת.
חוות דעת:
היה טוב מאוד. הוא נתן שירות טוב והיה אדיב, עשה עבודה מקצועית והבעיה נפתרה. גם המחיר היה טוב לדעתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 27 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק