מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבירן
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.78
מחיר 9.72
איכות 9.78
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רוני קומר, תל אביב.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור.
חוות דעת:
היה פיצוץ בצינור חיצוני, החליף אותו. הגיע בזמן וסיים בזמן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
עדו הוכמן, חולון.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! ממש טוב, מקצועי ואמין. הגיע בזמן עבד מהר ולקח מחיר הוגן בעיני, מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פייזר, תל אביב.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בגינה פרטית והחלפת חלק בצינור.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא בחור נחמד, אמין ומהיר. מקצועי, הגיע בזמן והכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רעות קלאורה, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדירה ובבור ביוב של הבניין.
חוות דעת:
אבירן מקסים, מקצועי וסבלני. מהרגע הראשון הבנתי שהוא לא יעזוב עד שהוא לא יפתור את הבעיה ויבין מה המקור שלה, וכך היה. שעה וחצי של עבודה יסודית ובאנרגיה טובה. מאד ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה פ. תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
איתור ופתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
אבירן היה אחלה! אנחנו הכי מרוצים מהזמינות, יצרנו איתו קשר במוצ"ש והוא ישר הגיע כשקבענו. זו הייתה הצלה בשבילנו. בחכמתו הרבה הוא גילה ממה נגרמה ההצפה והתמודד עם זה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה ארבל, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
הכנה למכונת כביסה ופירוק קיר.
חוות דעת:
אבירן היה מצוין, בחור ממש נחמד ונעים לתקשר איתו. מאוד שירותי, מקצועי ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי וויס, תל אביב.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת ביוב.
חוות דעת:
עשר! הוא עשה עבודה מעולה, היה שירותי, נחמד וסבלני וענה על כל השאלות שלי. אחרי שהלך הייתה בעיה שחזרה והוא בא מהר ותיקן על חשבונו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה סופר, פתח תקווה.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה.
חוות דעת:
אבירן הגיע אליי מאוחר בערב, בהתראה קצרה ואפילו חיכה לי עד שאגיע. הוא איש מדהים, מאד סבלני וגם הגיע למחרת כי היה חסר לו איזה חלק. לקח מחיר ממש זול ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מ, גבעתיים.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילות בשירותים והחלפת ברזים.
חוות דעת:
השירות היה מדהים,אבירן מאוד מקצועי, ערכי ומבצע עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי סטלצ'ר, גבעתיים.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
הרכבת אסלה עבור בית ספר.
חוות דעת:
הוא עושה עבורי הרבה עבודות וקודם כל הוא אמין, עומד בזמנים ומודיע מראש אם מתעכב. הוא מקצועי, המחירים סבירים, הוא נעים, סבלני אדיב וכיף לעבוד איתו. שלחתי אותו לשתי עבודות פרטיות ושניהם היו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק