מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שתפו
חיים
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.52
זמנים 9.33
מחיר 9.41
איכות 9.54
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבי אילוז, הוד השרון.
משוב: 05/10/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי סובר, רעננה.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מנעולים בתריס רגיל בסלון.
חוות דעת:
היה בסדר, עשה את העבודה, הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל אלאור, כפר סבא.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
מחיר טוב, זמינות טובה, תענוג של שירות, הגיע בזמן, ממליץ עליו ומרוצה מהשירות. אני לקוח ותיק של מדרג עוד לא קרה שהתאכזבתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירית רינסקי, הוד השרון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
פירוק והרכבה מחדש של חלון ממד שנתקע.
חוות דעת:
חיים היה מדהים, אני מלאת שבחים. החלון בחדר של התינוק שלי נתקע בעיתוי נוראי, הוא בא מהיום למחר ועשה את העבודה מהר וביעילות ולקח סכום ממש הוגן. באמת מקסים ממש, הציל אותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה דהן, כפר סבא.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממד.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד מחשבים ינון, הוד השרון.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
הוא בחור משהו! הייתי מאוד מרוצה, הוא עשה עבודה מקצועית והמחיר היה סביר. נהניתי ממנו. הגיע בזמן ואני מאוד ממליץ.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר לאופר, רעננה.
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הדבר היחיד שהוא היה יכול להיות יותר טוב זה בעמידה בזמנים אבל חוץ מזה אני הלחצתי אותו לעשות הכל עד אתמול, בגלל הסגר והוא עשה את המקסימום כדי לסיים בזמן ומוקדם בשביל שאוכל להשכיב את הילדה לישון. ממש התאמץ לסיים בזמן וגם כשדיברתי עם אחד החבר'ה האחרים הוא אמר לי בטלפון גם שצריך להחליף מנוע אבל שזה ייקח שבוע.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוגב ק. הוד השרון.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מליון אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד רז, מתן.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
בניית דלת, תיקון רשתות והתקנת רשת נוספת.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא עבד צ'יק צ'ק, מקצועי, מהיר, מיומן ובקיצור- אחלה בן אדם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינדיו לוטרשטיין, הוד השרון.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
העברת מיקום חלון רפפה ותיקונו.
חוות דעת:
העביר לי חלון רפפה ממקום אחד למקום אחר (הזזה של 10 ס"מ בערך), תוך כדי תיקון של החלון עצמו. השירות היה מצויין, חשבתי שאני נמצא בחו"ל. בחור צעיר, אדיב, מנומס, בא לעשות את העבודה. למרות שנהיה מאוחר בא בכל זאת כי הבטיח שיגיע, המחיר סבבה. יותר טוב מזה אי אפשר לדרוש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 240 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק