מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.62
מחיר 9.64
איכות 9.76
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יותם הרן, תל אביב.
אשרור: 02/04/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנעול בחלון הזזה.
חוות דעת:
התרשמתי מהכל, הוא היה מאוד נחמד ואדיב. השתדל לעשות את העבודה הכי טוב ולא לקח מחיר מופרז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רות וילנצ'יק, תל אביב.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
תיקון מסובך וקשה. השקיע מזמנו ומהידע מגיע לו כל הכבוד. היה חדור מוטיבציה לפתור את הבעיה. נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן ארביב, תל אביב.
אשרור: 20/03/2020
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון רשת חלון.
חוות דעת:
חיים מקסים! מעבר לזה שהוא הגיע סופר מהר, הוא עשה את העבודה, לקח מחיר הוגן והיה סופר נעים! מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ד. תל אביב.
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
השירות היה באמת מציין, לא נתקלתי בדבר כזה. בא תקתק והשאיר נקי וגם המחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי חצבני, תל אביב.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון חלון.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק שיחק אותה בגדול. פתר לי את הבעיה דרך הטלפון ולא גבה תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיתי סטביצקי, תל אביב.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס בחלון גדול של סלון.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא בחור צעיר ונחמד עם הרבה מוטיבציה, נראה שהוא בא לעבוד, עשה עבודה מקצועית והיה על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן אלימלך, תל אביב.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה והחלפת רצועות.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע ממש מהר תוך שעה היה אצלי, נעים, נחמד, חייכן והגון. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי א. תל אביב.
אשרור: 05/03/2020
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
החלפה של שלות בתריס של מרפסת סגורה.
חוות דעת:
השירות והיחס היו נהדרים, הוא היה מקסים ועשה עבודה טובה ומקצועית. אומנם הוא איחר מעט אבל הוא עזר לי בעוד כמה עניינים על הדרך והיה נחמד ונעים, הכל עובד מעולה עכשיו.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ק. תל אביב.
משוב: 04/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים במנגנון של חלון דריי קיפ.
חוות דעת:
היה סבבה ממש, הוא בא בזמן שאמר והיה נחמד, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי רומן, תל אביב.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ישנים לחלון הזזה ישן כולל שימון הגלגלים האחרים ופתיחת ניקוז ל2 חלונות נוספים.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה! היה לי קשה לתאם איתו בגלל חוסר זמן שלי, הוא היה מאוד סבלני, אדיב, בסוף הגיע אלי בהתראה ספונטנית ובשעה מאוחרת ,תיקתק את העבודה, גבה מחיר הגון ואפילו נתן לי טיפים עבור שאר דברים שצריכים תיקון בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק