מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.46
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.33
מחיר 9.44
איכות 9.57
דירוג כללי 9.46
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שחר אבוחצרה, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועה לתריס ידני.
חוות דעת:
מהמם, הוא אחלה בן אדם ואחלה של בעל מקצוע! הייתה לי חוויה איתו איתו ואני בהחלט גם ממליצה עליו לאחרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורי כהן, תל אביב.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה בחדר ילדים.
חוות דעת:
הגיע בתאריך 6 לאוגוסט 2020, איתר את התקלה במהירות וטען שנדרש להחליף מנוע. אנחנו הסכמנו על מנוע איכותי עם אחריות של חברת אסא, בפועל הותקן לדעתי מנוע אחר שהוא איטי יותר וכן מרעיש בהשוואה למנועים אחרים של שאר התריסים בדירה.ביקשתי ממנו מספר פעמים לרשום על האחריות את שם המנוע שסופק וכן אחריות לשנה כפי שהבטיח אך הוא לא עשה כן.
איכות
0
מחיר
4
זמנים
10
יחס
3
2
כללי
גירסאות
יורם ב. תל אביב.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריסים רגילים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית, טיפה איחר אבל הודיע לי מראש. גם המחיר היה מאוד הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה הראל, תל אביב.
משוב: 07/09/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית דושניצקי, תל אביב.
משוב: 06/09/2020
תיאור השירות:
תיקון רצועות בחמישה תריסים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר וביצע היטב את העבודה. הוא היה חביב ונחמד. אחר כך נותר עוד משהו קטן לעשות והוא משך אותנו יותר מידי זמן אז לקחנו מישהו אחר בשביל זה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אלי טביבי, תל אביב.
אשרור: 06/09/2020
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בחנות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, בחור מאוד נחמד! קליל, יודע לפתור את הבעיה והמחיר הגון לדעתי, התנהג אלי בצורה מאוד יפה, עבד בצורה הכי שלווה ועשה את העבודה בצורה שלא תיגרם שוב בעתיד, סידר הכל במהירות ובצורה הכי טובה שיכולה להיות, יודע את העבודה בשיא הביטחון ומה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ויצמן, תל אביב.
משוב: 03/09/2020
חוות דעת:
מקצוען אמיתי. הגיע מהר, נתן מחיר הוגן ושירות מעולה. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר פ. תל אביב.
משוב: 01/09/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ורצועה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיר ה. תל אביב.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
היה מקצועי, זמין, הגיע מהר והוגן במחיר. בקיצור, אחלה, ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם שמאי, תל אביב.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
במילה אחת - עשר! באמת בן פורת יוסף. הוא בא, ראה, לא חיפש חוטים וקשקושים. נתן מחיר סביר לדעתי, ממש בחור חייכן ומקסים. חיכיתי שתתקשרו כי מגיע לו. גם כשהתעכב דאג להתקשר ולעדכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 235 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק