מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.69
איכות 9.94
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ציפי בן אריה, תל אביב.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מסיפון במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה ואף מעבר. הכל עובד כמו שצריך, הגיע כמו שקבענו וכשראה שמאחר טיפה הודיע על כך והכל היה מעולה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נמרוד אבני, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובמקלחת.
חוות דעת:
עשה עבודה מהירה. התקלה הייתה פחות מורכבת ממה שחשבתי והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן יונתן, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 מצופים בניאגרות.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, ניסים דאג להיות איתי בקשר טלפוני וסה"כ הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל פלטי, תל אביב.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור סמוי בתוך הקיר, שכלל החלפת חלק בצינור.
חוות דעת:
מצוין! הוא הגיע בזמן, עבד יפה, היה מקצועי, פתר בעיה מורכבת במהירות והיה מאה אחוז. הוא הזמין מישהו ששם בלטות וחרסינות חלופיות, היה קצת יקר לדעתי אבל עשה את העבודה בצורה טובה ועבד יפה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עופר שמריהו, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מקטע לצינור מים בבניין.
חוות דעת:
שירות ועבודה טובים והגיע בזמן. העלות הייתה יקרה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ענבר קביליו, תל אביב.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז שבור במקלחת.
חוות דעת:
הוא מהמם! הגיע מהר, תיקן את הבעיה, היה אדיב, הסביר תוך כדי מה הוא עושה והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי ב. תל אביב.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה. הוא היה נחמד וניכר שהוא גם מבין מה הוא עושה. יש לו הרבה ניסיון למרות שהוא נראה צעיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל אביטל, תל אביב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור באסלה.
חוות דעת:
נדיר! הוא מצוין. הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר מראש מאוד סבירה יחסית לאחרים. עבד חצי שעה בצורה מאוד נקייה. הוא אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מונה עבאדי, תל אביב.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, הרכבת סיפון ותיקון ברז.
חוות דעת:
ניסים פשוט בן אדם מושלם! הזמנתי אינסטלטור אחר שהבריז מהעבודה, אז נכנסתי לאתר לראות אם מישהו יוכל להגיע מהרגע להרגע, התקשרתי אליו והוא הגיע תוך 3 שעות! אף פעם לא נתקלתי בשירות כזה, הוא פשוט עשה עבודה מעולה ונקייה, יצאתי יותר ממרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע שמר, תל אביב.
משוב: 23/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת באסלה ותיקון דלת.
חוות דעת:
אני לגמרי ממליצה עליו, אבל לדעתי המחיר קצת יקר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק