מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניסים
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.91
מחיר 9.62
איכות 9.86
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 78 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שגיא סמולאוסקי, רעננה.
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה בגינה.
חוות דעת:
ניסים היה בסדר גמור, עשה את העבודה בשתי פעימות. הגיע בזמן, הסביר על מה שהיה צריך. כשראינו שאחרי הפעם הראשונה עדיין יש דליפה חזר ולא התנער מאחריות והיה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תמר גביש, תל אביב.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה את מה שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אסתר אפל, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילות בכל הבית ותיקון הניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! מקצועי מאוד, עמד בזמנים והמחיר היה טוב. הוא מלא ביושר והגינות. רק טוב אני יכולה להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מונה עבאדי, תל אביב.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, הרכבת סיפון ותיקון ברז.
חוות דעת:
ניסים פשוט בן אדם מושלם! הזמנתי אינסטלטור אחר שהבריז מהעבודה, אז נכנסתי לאתר לראות אם מישהו יוכל להגיע מהרגע להרגע, התקשרתי אליו והוא הגיע תוך 3 שעות! אף פעם לא נתקלתי בשירות כזה, הוא פשוט עשה עבודה מעולה ונקייה, יצאתי יותר ממרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל אביטל, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור באסלה.
חוות דעת:
נדיר! הוא מצוין. הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר מראש מאוד סבירה יחסית לאחרים. עבד חצי שעה בצורה מאוד נקייה. הוא אדיב, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון קליינר, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
חיבור מדיח כלים.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא התקשר להתנצל על האיחור שזה נהדר כי איחורים קורים וכל הכבוד לו על העידכון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל בלקין, תל אביב.
משוב: 26/11/2019
חוות דעת:
מקצוען אמיתי! הגיע מהיום למחר. הגיע בזמן. היה יעיל בעבודה ובפתרון הבעיה. השאיר נקי מאוד. תענוג, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד גרובר, תל אביב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהשירות.
חוות דעת:
לא הייתי בזמן ביצוע העבודה, אבל שמעתי שהיה בסדר לחלוטין. הוא תיקון את הכל והיה בהכל עשר ללא ספק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני רוזנפלד, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון לנזילה בצנרת של השירותים.
חוות דעת:
ניסים הגיע אליי בזמן, עבד בדייקנות ושידר מקצועיות רבה. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני קורן, תל אביב.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של צינור וסיפון.
חוות דעת:
היה מצויין! ניסים מקסים ואכפתי ועושה הכל במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 78 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק