מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוחנן
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.76
מחיר 9.19
איכות 9.60
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים חכימו, תל מונד.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון לאחר תאונה שכלל החלפת חלקים ותיקוני פחחות ברכב מסוג טויוטה יאריס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם היו ממש מעולים ואני מרוצה מהעבודה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי זגרון, שער אפרים.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
טיפול 65 אלף לרכב מסוג סקודה סיטיגו כולל החלפת פלאגים. ..
חוות דעת:
הוא היה סבבה! אני בדרך כלל עושה את הטיפולים שלי במקום מסוים שהפעם הגזים במחיר לדעתי. נכנסתי לאתר ולקחתי את הראשון שקיבלתי, ראיתי שיש עליו תגובות יפות. הוא קיבל אותי תוך 20 דקות וסיימתי עם מחיר הוגן. הצעתי לשלם לו יותר והוא לא הסכים. הודיתי לו ואמרתי שאמשיך לבוא. ואכן בהמשך נפל לי חלק שמגן על צינורות הבלם לחלק האחורי בגחון הרכב . ניגשתי אליו בלי לקבוע טור, והוא קיבל אותי עם המתנה של כ-10 דק ביצע תיקון ראוי והוסיף ברגים שלא יחזור על עצמו התקלה ואף נזקק לקדוח חור בבורג על מנת להוציאו כי הוא נשבר. עבד במשך 40 דקות וכששאלתי מה מגיע לו וכמה לשלם הוא פשוט לא הסכים לקחת כסף! אמיתי לגמרי, התעקשתי כי זה היה בזמן שהם בעיקרון סיימו את יום העבודה.. בסופו של דבר דחפתי לו שטר ליד. הוא פשוט מדהים, ישר כוח וכל הכבוד. שימשיך כך להיות רציני אמין ועם מחיר הוגן .חברים, אמיתי לגמרי ממליץ בחום, גשו אליו לא תתאכזבו אני בטוח .מה שבטוח שאני אצלו יעשה את כול הטיפולים שלי גם של רכב חברה וגם הפרטי שלנו. לדעתי הוא ראוי ביותר לציון 10 :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן קאופמן, משמרת.
אשרור: 18/02/2013
משוב: 03/09/2012
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט וטיפול 10000.
חוות דעת:
הייתי אצלם 3 פעמים, פעם אחת לטיפול לפני טסט, ואז חזרתי שוב לטיפול 10000. הם היו על הכיפאק, מאוד נחמדים והמחיר היה נראה לי הגיוני. העניין הוא שאחר כך גיליתי שתי בעיות ברכב שאני לא יודע אם זה קשור אליהם או לא. הגעתי אליהם והם שמחו מאוד כל פעם לעזור. בפעם האחרונה שאלתי אותם לגבי הבעיה והם אמרו לי את המחיר של החלק שצריך להחליף . אחרי שבדקתי הבנתי שמדובר במחיר מוגזם וזה איכזב אותי מאוד. לאחר פירסום חוות הדעת, יצר איתי קשר בעל המוסך שהיה מעוניין מאוד להבין מדוע חשתי חוסר שביעות רצון. הוא היה קשוב והסביר לא היה נוכח בתקופה שבא חזרתי למוסך. הוא התנצל על כך שהשירות לא היה כמצופה, והבטיח לשפר אותו. הוא היה נשמע שאכפת לו מאוד מתחושתי הכללית ומתחושת לקוחותיו האחרים והיחס אליהם. לאחר שיחה זו חזר לי הרבה מן האמון שאבד, והרגשתי שאכן מדובר באיש ובמקום ישרים שמעדו.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
איל רחמים , תל אביב.
משוב: 07/04/2020
תיאור השירות:
החלפת תושבת ראש מנוע ברכב מסוג פורד פוקוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, העבודה בוצעה יחסית מהר והמחיר בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד בנימין, כפר סבא.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים לפני טסט לרכב מסוג הונדה אינסייט.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, גם בזמנים וגם מבחינת עלות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורן רוה, ראשון לציון.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף וכיוון פרונט לרכב מסוג יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הוא נתן הרגשה שהוא לא עובד על הלקוח, היה אמין, גבה מחירים סבירים, אני חושב שהוא מקצועי ואני מרוצה ממנו ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
משה רפפורט, כפר סבא.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט לרכב מסוג סקודה 2014.
חוות דעת:
יוחנן היה בסדר גמור, הגיע אלי לבית, טיפל באוטו ועשה מה שציפיתי שיעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון ת. כפר סבא.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
פחחות ברכב מסוג פולקסווגן פולו.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! גם ההצעת מחיר שנתנו וגם הטיפול היה טוב. מאוד מומלץ, המחיר היה ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי זינגר, מתן.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 60000 ברכב מסוג ניסאן שכלל החלפת שמן, רפידות ברקסים ופילטרים.
חוות דעת:
אחלה שירות. מקצועי ומסביר פנים. נחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי מזל, כפר סבא.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה ברכב.
חוות דעת:
היו רעשים במנוע שפחדתי לזוז, הלכתי אליו והוא תיקן את זה במקום ללא כסף. מוסך של אנשים ישרים, חד משמעית! פתח את המכסה מנוע, החליף לי איזה חלק משומש ואמר לי סע לשלום, בלי לקחת עלות על העבודה. אני גר בדרום ואני שוקל פעם הבאה לבוא עד לכפר סבא בשביל המוסך שלו, איזה מותק של בנאדם!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 533 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק