מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אליאור
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.85
מחיר 9.84
איכות 9.85
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן אלבז, רחובות.
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיך בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור, הוא היה אמין, סבלני, הסביר לי הכל והמחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זיו פז, רחובות.
אשרור: 20/12/2019
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק ראשי בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה ממש מעולה, אחלה, הגיע בזמן, מצויד ועל הדרך תיקן גם שקע רופף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי הר פז, רחובות.
אשרור: 11/12/2019
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל וצריכת מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא היה שירותי בטלפון וענה על שאלות עוד לפני שהגיע, עזר לי מאד, וגם בזמן הביקור ענה שוב על כל שאלה ועשה בדיקה יסודית. הכל עשר, אחלה מחיר ואחלה עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולדימיר מיקולינסקי, רחובות.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג ותיקון ארון חשמל.
חוות דעת:
הייתה לי קצת הרגשה שעשה יותר ממה שצריך אבל יכול להיות שאני טועה. סה"כ הייתי מרוצה ממנו, הוא עמד בזמנים היה נחמד מאוד ופתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן רז, בת ים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה מקצועי, אמין ונתן חוות דעת מה אפשר לשפר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שכטר, חולדה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בחור טוב, הוא היה נחמד, עשה הכל בצורה טובה והוא היה המושיע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סילביה עד אל, רמת גן.
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
תיקון פחת בלוח חשמל ותיקון תאורה.
חוות דעת:
אליאור היה מצוין! מגיע לו עשר מתוך עשר, הייתי מרוצה מהשירות שלו, מהאדיבות, מהנקיון, הוא באמת היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס גריצבסקי, גדרה.
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא כיוון אותי עוד בטלפון לפני שהגיע. מצא את הבעיה ופתר אותה מהר ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת דוד חשמל שלא עבד ופירוק והחלפה של הפיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
החשמלאי אליאור היה מקצועי, אדיב, עקשן למצוא את סיבת הכשל המדוייקת ותיקן לשביעות רצוננו המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
היה צריך לפתור ליקויי חשמל, שלחתי לו מסמך באי-מייל עם פירוט הליקויים. הוא היה נחמד אבל התיקון היה משהו מאוד פשוט ולמרות זאת המחיר היה קצת גבוה לדעתי, יצא ממש לא הוגן ומאכזב.
זמנים
6
3
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 102 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק