מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.62
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 14 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שי בונדר, תל אביב.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת כיור מטבח והתקנת טוחן אשפה.
חוות דעת:
בסדר גמור! הגיע לסיור מקדים, הלך לקנות חלק, חזר וביצע עבודה טובה. איש אמין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליק מישורי, תל אביב.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה נחמד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
זילפה אשרוב, תל אביב.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מים במטבח.
חוות דעת:
נותן שירות אדיב, בן אדם מקצועי, הגיע בזמן ובעל יחסי אנוש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדליה קגנטון, רחובות.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור נוזל בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. המחיר לדעתי היה יקר אבל הוא בא מהר ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון יעקובי, בן שמן.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא היה אדיב ונדיב, נתן שירות מקצועי ואני מאוד מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי רוסנו, רמלה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והחלפת חלקים.
חוות דעת:
איציק היה מעולה! השירות, הזמינות, הדיוק והכל היה פשוט נהדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבשלום מירן, רחובות.
משוב: 17/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ג. רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
ביטול נקודת מים.
חוות דעת:
גילינו אחה"צ שחייבים לבטל נקודת מים בדחיפות מאחר ובבוקר היא עתידה להחסם ולא תיהיה גישה. קבענו עם אינסטלטור אחר שהבטיח להגיע ובסוף הבריז, ואז התקשרנו לאיציק. הוא הגיע תוך חצי שעה (ב 22:00 בלילה!) ביצע את העבודה בצורה מעולה ובאופן כללי הוא בחור נחמד ביותר. נשמח לפנות אליו בעתיד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארסן זבולון, אזור.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במטבח.
חוות דעת:
היתה לי נזילה והבאתי שלושה אנשים שלא הצליחו לתקן אותה. הוא יצא הכי בסדר, עשה עבודה עשר. בחור אמין וישר, אם אני צריך משהו אני אתקשר רק אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק זבולונוב, רמלה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת.
חוות דעת:
שירות מעולה! הייתה לי נזילה בצנרת הוא איתר את הבעיה עם מכשירים, פתר את הבעיה, עשה עבודה יפה וניקה אחריו. נתן לי מחיר טוב, מאוד זול, עבד מהר ובא בדיוק איך שקבענו. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 14 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק