מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.32
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.39
זמנים 9.73
מחיר 9.07
איכות 9.44
דירוג כללי 9.32
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלדד ג. רחובות.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
החלפת שעון מים שהצינור הזנה אליו נשבר.
חוות דעת:
הוא החליף בשעון שאינו מתאים ובעלות גבוהה, כשחזרתי אליו ואמרתי לו שהשעון אינו מתאים, הוא ענה לי שאינו מבין בשעונים.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
9
יחס
7
6
כללי
גירסאות
ארז ששון, רחובות.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
ביקור.
חוות דעת:
הייתה לי הצפה בדירה בגלל מי גשמים, קראתי לארז, הוא היה זמין והגיע מהר בדק ואמר שאין מה לעשות עם זה ושצריך לחכות שהתייבש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה אלבו, יבנה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות ביובית.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה תוך זמן קצר. הוא נתן מחיר הוגן לכל הדעות והכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה לויטס, רחובות.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור כניסת מים לדירה, משעון המים לתוך המטבח.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני גר בקומה שלישית בבית משותף. הוחלף צינור כניסת המים לדירה שלי. קטע הצינור הוא משעון המים בחצר עד לתוך המטבח ולשם כך היה צורך להחליף במטבח שני אריחים. אריח אחד חובר לא בצורה מושלמת, שקע מעט והשמיע נקישה בכל פעם שהלכו עליו. לאחר בקשה שלי נשלח עובד שלו להחליף את האריח המתנדנד. גם לאחר ההחלפה רואים שהאריח לא מפולס.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
ארז חסדאי, בית אלעזרי.
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע טוב מאוד. הוא הגיע בזמן שקבענו, ביצע את העבודה בצורה טובה, תוך מתן יחס אישי וגביית מחיר הוגן לדעתי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעל שבתאי, נס ציונה.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
יוסי הפנה אותנו למישהו שמתעסק בביובית, הוא היה מעולה והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד פלג, רחובות.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור חיצוני בעזרת סנפלינג.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי היה בסדר, הגיע ותיקון נזילה בצינור חיצוני, אחרי זה אמר שצריך להחליף את המצוף בניאגרה וגם להדביק את האסלה כי היא מתנדנדת, בערב הייתה דליפה מהאסלה, טיפל בהכל כמו שצריך, נחמד, מקצועי, הגיע בזמן ומאוד אחראי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון ברש, סתריה.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר כולל שבירתו והחלפת צינור במטבח.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא איתר את הבעיה, ביצע את העבודה מיד במקום, הגיע כבר באותו היום ובזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמוץ נחושתן, רחובות.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
התרשמנו מאוד לטובה! הוא הגיע בחג, תוך שעה היה אצלנו, עשה עבודה מעולה ופתר את הבעיה. המחיר היה טיפה יקר לטעמי, אבל שביעות הרצון שלנו מהזמינות והעבודה הייתה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לאון גולדפלד, רחובות.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
יוסי היה ממש טוב, היה קצת קשה לתאם איתו, אך כשקבענו הוא הגיע בזמן והעבודה שלו טובה, קבענו את המחיר מראש ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 162 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק