מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.72
מחיר 9.30
איכות 9.57
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 89 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל ויזל, פתח תקווה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, תיקון נזילה בשירותים ואיטום במקלחת.
חוות דעת:
בחור אדיב מאוד, דייקן, נחמד, עושה עבודה נקייה ובצורה מיוחדת. הוא היה מאוד מקצועי,זמין והגיע בזמן אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סטס טנא, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מיומן מאוד, נחמד והכי מקצועי. הגיע בזמן שקבענו ונתן מענה כמו שצריך, עבד יפה והמחיר היה טוב. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר דוד, פתח תקווה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וזמין, הוא הגיע מהר מאד ובהתראה קצרה, אני מאד מרוצה מהשירות שהוא נתן, הוא סבלני ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק אספי, פתח תקווה.
משוב: 13/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לאמבטיה שכלל פתיחת קרמיקה וסגירתה.
חוות דעת:
אני מרגיש שהמחיר היה קצת יקר לעבודה הזאת, הוא הביא איתו רצף אבל העבודה לא הייתה מאוד ארוכה. בכל מקרה הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אמיר רשקובסקי, פתח תקווה.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, לקח מחיר הוגן ועשה את העבודה כמו שצריך, אני מרוצה בסך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דנקונה, פתח תקווה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת חיצונית בבית פרטי.
חוות דעת:
מאוד מקצועי! עשה את העבודה כמו שצריך, בחור נחמד, המחיר היה הוגן, היה ממש בסדר, יש לי רק מילים טובות להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני דוד, פתח תקווה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית לדוש ותיקון של ברז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אבל קצת יקר לדעתי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רביב חריט, ראשון לציון.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור רצפתי לאחר פיצוץ מים.
חוות דעת:
הוא נתן שירות טוב והיה מקצועי ואמין. הוא עמד בזמנים, דיברנו ביום שישי וקבענו ליום ראשון והוא הגיע ועבד נקי ומסודר ועשה עבודה טובה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
איתי ב. תל אביב.
משוב: 09/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקו ראשי בבניין
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, הגיע במהירות לטפל בתקלה. הבעיה טופלה, הוא נתן שירות טוב ואדיב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא הוכשטיין, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
הסבר טלפוני על נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
יוסי עזר לי מאוד! הוא נתן לי הסבר טלפוני על נזילה שהיתה לי וזה באמת עזר, אני ממש מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 89 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק