מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.71
מחיר 9.49
איכות 9.56
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 51 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שיר גולד, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיעה בהתראה קצרה, תוך 5 דקות סיים את העבודה ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן והוא בחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ויקטור בלגה, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון כיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי הוא פשוט מעולה! הוא ביצע עבודה מצויינת, היה מהיר, לא יקר והיה לו גם פתרון מקורי ומוצלח עבור הבעיה שלי. הכל היה מדוייק ומוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוידוביץ דוידוביץ, חולון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, עשה עבודה טובה, מקצועית וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין רוזנפלד, בת ים.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
השירות של יוסי היה מצוין גם מבחינת מחיר וגם מבחינת מקצועיות. הוא הגיע עם ציוד מקצועי, שמר על סביבה נקייה והיה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אושר כהן, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי סיפון ותיקון נזילה בתמי 4.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, סבלני, עשה את העבודה כמו שצריך ובצורה נקייה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ויסלטר, חולון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים שכלל החלפה של צינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע אפילו לפני הזמן שנקבע ובא לקראתי מאוד בזמנים. הוא עשה עבודה טובה, היה נחמד מאוד ומקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה רייזמן, חולון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מים בדוד שמש.
חוות דעת:
מרוצה מאוד מהעבודה שלו. ראיתי שהכל בסדר ויש מים חמים, הגיע ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית לוי, חולון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
איטום חדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בא לעשות לי איטום באמבטיה, היחס שלו וההתנהגות שלו ללקוח הייתה טובה, הוא היה בן אדם מאוד נחמד, בא בזמן ולא איחר. הוא בסדר גמור, באמת, אם אני אצטרך שוב אני אבקש ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה לוי, חולון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
מקצועי ביותר, טיפל בבעיה צ'יק צ'ק, המחיר היה הוגן, בא בזמן ועבד נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי עמיר, חולון.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
פירוק והרכבת סיפון לכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה והמחיר היה הוגן. מרוצים סך הכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 51 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק