מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.61
זמנים 9.72
מחיר 9.30
איכות 9.57
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 89 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פרידה ברונספמן, חולון.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תמי 4.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין, אחלה שירות, הגיע בזמן כמו שהבטיח ותקתק את העבודה בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אריה לוין, בת ים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב בחצר בניין.
חוות דעת:
הוא הגיע, טיפל לכאורה בבעיה, אמר שסיים את העבודה וקיבל את התשלום במועד שנקבע. לאחר יומיים חזרה הסתימה וזה ממש לא היה נראה לי הגיוני שזה יקרה. התקשרנו אליו ולאחר שיחת ראש בראש עם לחצים אדירים הוא הסכים להגיע שוב ללא תשלום, למרות שבהתחלה רצה לגבות תשלום נוסף בעלות של כמה מאות שקלים. הוא הגיע ואז סידר סוף סוף את התקלה ובינתיים זה בסדר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
8
יחס
3
תגובת העסק:
הגעתי ללקוח וטיפלתי בשלוש שוחות מלאות. פתחתי את הסתימה וכל השוחות התרוקנו. שטפנו את השוחות והסברתי ללקוח לא לזרוק מגבונים לצנרת כי תשתית האינסטלציה של הביוב לא חדשה וזה גורם לבעיות. לאחר ארבעה ימים הבעיה חזרה. הלקוח התקשר אליי וביקש שאגיע שוב. הסברתי ללקוח כי אין אחריות על העבודה אך הסכמתי להגיע ופתחתי שוב את הסתימה ללא כל תשלום נוסף.
4
כללי
גירסאות
שחר אלדד, חולון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
חיבור צינור שנותק מחוץ לבניין על ידי סולם גבוה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, הגיע בזמן ואני מרוצה מהעבודה שעשה עבורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה רייזמן, חולון.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר, שירות טוב, מקצועי, נחמד, הגיע בזמן ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בסט, בת ים.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ופתיחת סתימה בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מעולה, במהירות, היה זמין מהיום למחר ולדעתי הכל היה במחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איליה שולגה, חולון.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצנרת ראשית עבור בניין.
חוות דעת:
יוסי היה בהחלט אחלה. הוא עשה הכל לבד באופן עצמאי והיה ממש מקצועי. המחיר לפי דעתי היה גבוהה מאוד אבל לפחות הוא עשה עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס גלפרין, חולון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ואמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה והיה ממש סבבה. הוא הגיע בזמן והכל היה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר גולד, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיעה בהתראה קצרה, תוך 5 דקות סיים את העבודה ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן והוא בחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור בלגה, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון כיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי הוא פשוט מעולה! הוא ביצע עבודה מצויינת, היה מהיר, לא יקר והיה לו גם פתרון מקורי ומוצלח עבור הבעיה שלי. הכל היה מדוייק ומוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוידוביץ דוידוביץ, חולון.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, עשה עבודה טובה, מקצועית וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 89 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק