מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 9.73
מחיר 9.03
איכות 9.41
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אודי יפת, חולון.
אשרור: 20/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
השירות שלו מעולה. הוא הגיע בזמן שקבענו וביצע את העבודה במהירות. אני מרוצה מהעבודה ומהמחיר שגבה, שהיה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי יפת, חולון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע בזריזות וביצע את העבודה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ביננשטוק, חולון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בביוב חיצוני בקומה 3 ותיקון צינור אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב, עמד בלוח הזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מיה, בת ים.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע מהר, טיפל בבעיה באופן מיידי, גבה תשלום הוגן והגיע בלילה שזה בכלל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי עוז, חולון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת בניין.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי ועשה בדיקה לצנרת, נתן הצעת מחיר לעבודה גדולה שצריך לעשות אבל לא החלטנו אם אם לעשות איתו אם לעשות את העבודה באופן כללי. הוא נראה בחור הוגן, הגיע בזמן וגבה תשלום על הביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
חיים הורנס, בת ים.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מערכת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהעבודה! בעל המקצוע עבד יפה והשקיע. כל מה שביקשתי נעשה, המלצתי עליו לעוד אנשים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית לוי, חולון.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
איטום חדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא בא לעשות לי איטום באמבטיה, היחס שלו וההתנהגות שלו ללקוח הייתה טובה, הוא היה בן אדם מאוד נחמד, בא בזמן ולא איחר. הוא בסדר גמור, באמת, אם אני אצטרך שוב אני אבקש ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדוארד דרוקר, חולון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת ראשית משעון מים לכניסת הבניין.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אני מאוד מרוצה ממנו, הוא עשה עבודה מאוד מקצועית, המחיר היה הוגן ואשמח לעבוד איתו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר עברי, חולון.
משוב: 06/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שיבר ראשי בבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי עשה את העבודה מצוין ובאופן כללי הייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור בלגה, בת ים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון כיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי הוא פשוט מעולה! הוא ביצע עבודה מצויינת, היה מהיר, לא יקר והיה לו גם פתרון מקורי ומוצלח עבור הבעיה שלי. הכל היה מדוייק ומוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 166 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק