מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.53
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.70
מחיר 9.20
איכות 9.54
דירוג כללי 9.53
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ערן וי, רמת השרון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בול בזמן ועל פניו נראה שעשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רפאל קבול, הרצליה.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת אור הטבע.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בערב משום שהיה נזילה בצינור הראשי והוא הגיע כבר למחרת בבוקר. לאחר בדיקה הוא ראה שהדוד התפוצץ ולכן החליף לי את הדוד וכבר באותו יום סיימו את העבודה. הוא היה נחמד, יעיל וזמין לכל שאלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יניב שהרבני, לוד.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
יוסי היה מאוד נחמד ומקצועי. הוא עשה הכל כמו שצריך! העבודה הייתה טובה, יפה וברמה גבוה. הוא עשה הכל בצורה מסודרת ונקייה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נילי ש. סביון.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה חיצונית בצנרת בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! התקשרתי אליו בשישי ואמרתי לו מה התקלה והציע לבא בראשון כדי לחסוך את העלות. הוא הגיע על הבוקר ופתר את הבעיה בצורה ממש טובה, קצת יקר לדעתי אבל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה משגב, אשקלון.
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
החלפת שתי צינוריות בחיבור לברז.
חוות דעת:
היה אחלה, תיקן את התקלה מהר, הגיע מהר ועשה עבודה בסדר גמור.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד אלון, גבעתיים.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בצנרת ישנה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עבד באופן מסודר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר יחפס, בית דגן.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור המטבח.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא היה זריז, מקצועי, זיהה את הבעיה, המחיר היה הוגן וחמתי הייתה מאוד מרוצה גם מעלות העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז יניר, תל אביב.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
יוסי בן אדם זהב, הוא היה מוכן להגיע ביום שישי, הגיע בזמן ואמא שלי הייתה מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מרסל מזרחי, חולון.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
הזזת נקודת מים במטבח, שבירת קיר שכללה חיתוך צינור שלא בשימוש בתוך הקיר.
חוות דעת:
עבד מהר וטוב, התוצאה יצאה טובה, רציני, ענה לכל השאלות שיש לי ואני מאושר מהעבודה שלו.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמרית קצב, חולון.
משוב: 01/11/2019
תיאור השירות:
החלפת לסיפון אמריקאי בכיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי היה ממש טוב, עשה עבודה טובה, הוא עשה בדיקה יסודית והגיע בהתראה קצרה. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק