מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.36
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.43
זמנים 9.74
מחיר 9.14
איכות 9.45
דירוג כללי 9.36
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוני חי, הרצליה.
משוב: 24/03/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה את העבודה במהירות והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קלדרון, רמת השרון.
משוב: 17/02/2020
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפאל קבול, הרצליה.
אשרור: 06/02/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת אור הטבע.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בערב משום שהיה נזילה בצינור הראשי והוא הגיע כבר למחרת בבוקר. לאחר בדיקה הוא ראה שהדוד התפוצץ ולכן החליף לי את הדוד וכבר באותו יום סיימו את העבודה. הוא היה נחמד, יעיל וזמין לכל שאלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יותם שדה, הרצליה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הזמנו אותו במוצאי שבת והוא הגיע תוך חצי שעה. הוא היה מאוד נחמד ויחס מצוין. הוא פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן וי, רמת השרון.
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בול בזמן ועל פניו נראה שעשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה גרסיה, תל אביב.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני חסדאי, אשקלון.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
יוסי היה מצוין. בחור שירותי, הגיע בזמן והיה ממש אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רמי מורד, רמת גן.
אשרור: 23/04/2020
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בבית.
חוות דעת:
בטלפון קבענו לעשות עבודה מסוימת במחיר מסוים, בפועל בעל המקצוע היה צריך לעשות פחות ממה שנקבע ועדיין לקח מחיר גבוה ממה שהיה צריך. הבעיה טופלה ונעשתה עבודה טובה אבל מבחינת מחירים ואדיבות לא היינו מרוצים.
איכות
8
מחיר
4
זמנים
8
יחס
5
5
כללי
גירסאות
קרינה יעקובוב, אשקלון.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש, החלפת ברז, פתיחת סתימה במטבח ותיקון עובש וצבע בתקרה.
חוות דעת:
יוסי היה מאוד מקצועי ונתן לי שירות מעולה, הוא היה ממש מהיר והגיע תוך יום אחד. הוא הגיע בזמנים שקבענו, היה רציני ואמין, הוא מאוד מבין בעבודה שלו, אפשר לסמוך עליו. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה פ. גבעתיים.
אשרור: 21/04/2020
משוב: 21/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חוליות צינור חיצוני לבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד. הוא עמד במילתו, לא ויתר עד שהכל הסתדר והוא גם לא העלה את המחיר למרות שהעבודה לקחה יותר זמן מהמצופה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 179 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק