מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.31
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.38
זמנים 9.72
מחיר 9.06
איכות 9.43
דירוג כללי 9.31
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית הורוביץ, תל אביב.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בבניין מגורים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע תוך שעה בערך וזה היה בשישי בערב. פתר את הבעיה. הסביר והיה סבלני וקשוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמוץ נחושתן, רחובות.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין.
חוות דעת:
התרשמנו מאוד לטובה! הוא הגיע בחג, תוך שעה היה אצלנו, עשה עבודה מעולה ופתר את הבעיה. המחיר היה טיפה יקר לטעמי, אבל שביעות הרצון שלנו מהזמינות והעבודה הייתה טובה מאוד.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אריה לוין, בת ים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבור ביוב בחצר בניין.
חוות דעת:
הוא הגיע, טיפל לכאורה בבעיה, אמר שסיים את העבודה וקיבל את התשלום במועד שנקבע. לאחר יומיים חזרה הסתימה וזה ממש לא היה נראה לי הגיוני שזה יקרה. התקשרנו אליו ולאחר שיחת ראש בראש עם לחצים אדירים הוא הסכים להגיע שוב ללא תשלום, למרות שבהתחלה רצה לגבות תשלום נוסף בעלות של כמה מאות שקלים. הוא הגיע ואז סידר סוף סוף את התקלה ובינתיים זה בסדר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
8
יחס
3
תגובת העסק:
הגעתי ללקוח וטיפלתי בשלוש שוחות מלאות. פתחתי את הסתימה וכל השוחות התרוקנו. שטפנו את השוחות והסברתי ללקוח לא לזרוק מגבונים לצנרת כי תשתית האינסטלציה של הביוב לא חדשה וזה גורם לבעיות. לאחר ארבעה ימים הבעיה חזרה. הלקוח התקשר אליי וביקש שאגיע שוב. הסברתי ללקוח כי אין אחריות על העבודה אך הסכמתי להגיע ופתחתי שוב את הסתימה ללא כל תשלום נוסף.
4
כללי
גירסאות
לירון פרג'ון, תל אביב.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל וייג, תל אביב.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיה בנאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו ולא צריכה לפקח על העבודה שלו, הוא הגיע בזמן ועשה עבודה נהדרת. אני אשתמש בשירות שלו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי ויינבלום, תל אביב.
משוב: 09/02/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיוה נוי, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור אספקת מים משותף של בניין.
חוות דעת:
היה מצוין בכל ההיבטים והעלות הייתה סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית אוסמן, תל אביב.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף הכולל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה סבבה! בהתחלה אמר שאין לו את החלק אז נסע לצד השני של העיר כדי להשיג את החלק החסר, הוא הרכיב את החלק והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיטאר דניאל, תל אביב.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
עבודת אינסטלציה בגובה, כולל סנפלינג מקומה שלישית, שכללה חיבור צינור ניקוז.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הייתי מרוצה מהכל ומגיעים לו חמישה כוכבים. זו לא הייתה עבודה מסובכת, הוא הזדרז להגיע ובא עוד באותו יום עם עוד עובד, היה מקצועי ולקח מחיר סבבה. תוך רבע שעה הם סיימו את העבודה והלכו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב המקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, בא הקדים קצת, הסתכל עשה את העבודה והלך, היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 163 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק