מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.71
מחיר 9.49
איכות 9.56
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 51 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ורדית סבח, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בכיור מטבח כולל החלפת סיפון.
חוות דעת:
שירות מעולה! זה היה ביום שישי, הוא הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. הייתי צריכה את זה די דחוף והוא היה ממש זמין. היה מקסים, הסביר לי בטלפון הכל. היה מאוד אמין, נחמד ושירותי. תיקתק את העבודה ועכשיו הכל תקין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שקד בן אלטבט, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אני לא מרוצה. הוא היה זמין בצורה מהירה מאוד. בא פתח את הסתימה והסתימה חזרה תוך כמה ימים, הוא טוען שאם הוא פתח סתימה זה נפתר, אבל זה חזר.
איכות
0
מחיר
5
זמנים
10
יחס
4
4
כללי
גירסאות
רפי ליפקין, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! חשבנו שזה סיפור גדול ובסוף זה היה משהו קטן. תיקן את זה מהר ולא ניפח את העניין ולקח מחיר סביר. בסה"כ אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה בן נון, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה והחלפת שני ברזים.
חוות דעת:
עשה כל מה שצריך והתרשמתי שהוא מאוד מקצועי ויסודי, אבל לדעתי הוא היה קצת יקר. הסתכלתי על המחירים וככה התרשמתי. הייתה לי נזילה באסלה והוא שם שם חומר והחליף גם שני ברזים. בנוסף, הוא לא כל כך עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל כהן, תל אביב.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת בכיור מטבח.
חוות דעת:
vשירות היה בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, היה אמין, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב ד. תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז מים של מכונת כביסה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
יוסי הגיע תוך שעה וחצי ביום שישי, היה מקצועי , אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל אנג'ל, תל אביב.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קו צנרת.
חוות דעת:
ממליץ ממליץ ממליץ! הוא חבל על הזמן, איש יקר ואין לי ספק שהוא יכול להוות מודל עבור אינסטלטורים אחרים. השירות שלו שווה הרבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאון גולדפלד, רחובות.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
יוסי היה ממש טוב, היה קצת קשה לתאם איתו, אך כשקבענו הוא הגיע בזמן והעבודה שלו טובה, קבענו את המחיר מראש ואני מרוצה מהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר גולד, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סיפון.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי, הגיעה בהתראה קצרה, תוך 5 דקות סיים את העבודה ופתר את הבעיה, המחיר היה הוגן והוא בחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטור בלגה, בת ים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון כיור מטבח.
חוות דעת:
יוסי הוא פשוט מעולה! הוא ביצע עבודה מצויינת, היה מהיר, לא יקר והיה לו גם פתרון מקורי ומוצלח עבור הבעיה שלי. הכל היה מדוייק ומוצלח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 51 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק