מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צדקי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.92
מחיר 9.60
איכות 9.83
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אמנון פיפרברג, כפר סבא.
משוב: 20/02/2020
תיאור השירות:
סידור דלת של מדיח כלים של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא פשוט אדם נהדר. אחרי שאחרים מכרו לנו לוקשים במשך שבוע שלום, הוא בא, סידר את הכל בחיוך וברצון אמר שלום והלך. היה ממש אדיר! השאיר אותנו עם חיוך גדול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יואב אהרון, כפר סבא.
משוב: 19/02/2020
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה שחם, הוד השרון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפיה של דלונגי שכלל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
אין לי מילים! מאה שנה לא נפגשתי באיש מקצוע כזה. ניסינו להבין בטלפון מה הבעיה. אמר שיבוא והוא בא, פתח את התנור בדק ואמר שהכל בסדר. לקח עלות ביקור, היה מאוד סובלני וחיכה שאני אנקה מאחורי התנור ועל הדרך נתן לי ייעוץ לגבי המכונת כביסה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבירם דותן, כפר סבא.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת א.א.ג.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, נתן שירות מצוין, היה אדיב ומקצועי. יום למחרת התיקון הייתה נזילה מהמכונה , הגיע תוך שעה ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית י. כפר סבא.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה עשר! הגיע מהר, יחס טוב, מצוין, פתר את הבעיה כמו שצריך והמכונה עובדת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איטן פנרסקי, רעננה.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקון במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! הוזמן בעקבות תקלה במייבש הכביסה. לאחר בדיקה הסתבר שמדובר בבעיה פשוטה יחסית. גבה סכום סביר ולא "ניפח" את התקלה. למחרת הייתה לי בעיה במכונת הכביסה ומאחר וחשבתי שיכול להיות שזה נגרם כתוצאה מהתיקון המייבש, התקשרתי לאבי. הוא הגיע, בדק ולא גבה על זה תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן רובין, כפר סבא.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
ניקוי לפילטר של מייבש כביסה שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, הוא עבד במקצועיות רבה ופתר לי את הבעיה מהר מאוד. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל קימחי, הוד השרון.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
טיפל במדיח כלים שחדל לפעול כתוצאה מנזילת מים ממחבר סדוק.
חוות דעת:
צדקי הוא דוגמה לבעל מקצוע מעולה שמכיר את מדיח הכלים ויודע לתת את המענה המיטבי לבעיה שנוצרה. תיקן במקצועיות רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל חן, כפר סבא.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
הדבקת כפתור שבור במייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ע"י הדבקת הכפתור, לבינתיים המייבש עובד ואני מקווה שלא יישבר שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל ש. כפר סבא.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של בוש.
חוות דעת:
אמליץ עם יד על הלב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 255 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק