מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
צדקי
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.91
מחיר 9.48
איכות 9.81
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סוזנה ברגיצבסקי, כפר סבא.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תנור של אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, גם בהתנהגות וגם בעבודה, הגיע אפילו לפני הזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן לימו, הוד השרון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק! פתר את הבעיה ועשה עבודה טובה, היה זמין ממש והגיע רבע שעה אחרי השיחה שלנו לעשות את העבודה. עבד נקי ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בינה רוזן, כפר סבא.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
הוא היה נעים מאוד, הוא עבד יעיל, איכות העבודה הייתה מאה אחוז.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מנור, כפר סבא.
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בתנור.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים. היה אמין ועזר לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס קרנאוך, כפר סבא.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
ייבוש גוף חימום בתנור אפייה.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, מקצועי, המחיר היה סביר לדעתי, הוא איתר את התקלה בצורה מדויקת מאוד, הגיע בזמן ונהניתי מהשירות שלו וגם לדבר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונה שחם, הוד השרון.
משוב: 13/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפיה של דלונגי שכלל פירוק והרכבה.
חוות דעת:
אין לי מילים! מאה שנה לא נפגשתי באיש מקצוע כזה. ניסינו להבין בטלפון מה הבעיה. אמר שיבוא והוא בא, פתח את התנור בדק ואמר שהכל בסדר. לקח עלות ביקור, היה מאוד סובלני וחיכה שאני אנקה מאחורי התנור ועל הדרך נתן לי ייעוץ לגבי המכונת כביסה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פלריה, כפר סבא.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בתנור של חברת קופרבוש.
חוות דעת:
הגיע בזמן והסביר מה הוא בודק ומתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי שפירא, כפר סבא.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
ביקור לצורך החלפת גוף חימום בתנור.
חוות דעת:
הזמנתי אותו כי התנור הפסיק לעבוד והתחיל לקצר. הוא חשב שיש צורך בהחלפת גוף החימום, אך בפועל התנור עבד רצוף במשך כל משך הביקור. הוא אמר שאין טעם להחליף את גוף החימום כל עוד התנור כן עובד, גבה רק את עלות הביקור ואמר שאם התקלה תחזור הוא יבוא שוב ויוריד את התשלום מעלות הביקור. אני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דקלה צ'שלר, כפר סבא.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל וולנסקי, כפר סבא.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הגיע בזמן קצר ממש, לקח מחיר סביר, היה נחמד ומקצועי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 274 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק