מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.78
מחיר 9.94
איכות 9.22
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 18 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיה בן אחדות חזון, חולון.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי שטיח בגודל 1.70 מטר על 2.40 מטר.
חוות דעת:
השירות היה מקסים, דוד בחור מאוד נחמד, הוא ציין שאם ייקח את השטיח ייקח יותר זמן, אבל הוא היה ממש בסדר מבחינת הזמנים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
אריאלה קנרי, ראשון לציון.
אשרור: 10/10/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי שתי ספות של חמישה משובים וארבעה משובים.
חוות דעת:
מצד אחד הוא בחור נחמד וחמוד מאוד אבל הספות בסלון מסריחות, אמרתי לו על זה וניסה בפעם שנייה לנקות שוב ועדיין נשאר ריח לא טוב. הוא גם לא הבין למה זה ככה הציע לנו לייבש את הספה עם המזגן אבל זה לא התייבש, לצערי אני לא מרוצה ונשארתי עם נזק.
איכות
0
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
5
כללי
גירסאות
תומר ק. גני תקווה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי 3 ספות.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא אדיב, בא בזמן, היה שירותי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מימי יהודה-צדקה, ראשון לציון.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת עשרה מושבים וספה דו משבית.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ושירותי. הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת בארש, תל אביב.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, היה מאוד נחמד וזמין ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר יעקובי, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספת שלושה מושבים מבד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, נחמד ושירותי. ניקה טוב והכל היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נאור ברנס, רחובות.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי 2 ספות בעלות 3 מושבים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא הגיע בזמן, עשה מה שצריך והעבודה יצאה מושלם.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איתי מולדובן, נתניה.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי של ספה.
חוות דעת:
בחור 10 אני מאד נהיתי מהשירות שלו ואמליץ עליו. היה מאד דייקן, חמוד, זריז, אש עבודה- ישר התחיל לעבוד על הספה, תקתק את העבודה, תוך שעה סיים את העבודה לשביעות רצוני. הוא נכס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר מ. תל אביב.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספה בת שלושה מושבים עם שזלונג.
חוות דעת:
מעולה! היה ממש נחמד, חמוד וחייכן. היה שקט, לא הפריע, עשה את העבודה, היה מתוקתק וגם הספה נראית ממש טוב. יצא מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה בירנשטוק, רעננה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
ניקוי ספת שלושה מושבים, ספת שני מושבים וכורסא.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד, מקצועי, הגיע בזמן, עשה בדיוק מה שהוא אמר מראש, כשדיברתי איתו על כל מיני מקומות שהפריעו לי הוא עשה ישר, לא התווכח ונתן מהזמן שלו. הוא נתן לנו הוראות להמשך של מה לעשות ואיך לשמור עליהן, הייתה לנו חוויה טובה ונעימה איתו. מבחינת המחיר מה שסיכמנו מראש זה מה שהוא לקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 18 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחברת ניקוי ספות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ניקוי ספות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק