מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.79
מחיר 9.61
איכות 9.77
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 47 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי יעקב, באר יעקב.
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי אלקטרה, החלפת כרטיס אם ביחידה חיצונית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא הסביר לי על כל דבר שהוא עושה ואם אני מוכן לזה מבחינת המחיר והמחיר בסופו של דבר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדי פורת, רחובות.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן מיני מרכזי בדירה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, עשה את העבודה כמו שצריך, המחיר הוגן לדעתי, הגיע בזמן, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון בן עטייה, רחובות.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה E1 במזגן מרכזי של תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! הגיע בזמן, פתר את התקלה ועשה בנוסף בדיקה של גז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד א. רחובות.
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בסלון של חברת תדיראן בעל 2 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, אדם טוב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק כהן, יבנה.
משוב: 11/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים, עילי ומיני מרכזי מחברת תדיראן וניקוי פילטרים.
חוות דעת:
טל היה עשר! בחור נחמד, הוגן ומקצועי. הדריך אותנו איך לטפל בעניין הזה בעתיד והיה מאוד נעים. יצאנו מאוד מרוצים, נעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ברטל, רחובות.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חיישן לחץ גבוה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן, שלוש וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד,מקצועי, עמד בשעה שקבענו, טיפל בעניין כמו שצריך ופתר את התקלה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן דיוויד, רחובות.
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגנים.
חוות דעת:
הוא עובד איתי באופן קבוע ועושה לי פרויקטים גדולים. העבודה שלו ברמה הכי גבוהה שאני מכיר, הוא הוגן במחירים וזמין. מגיע במיידי ומספק את הסחורה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם נקש, רחובות.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מעבה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
שלושה דברים טובים אני יכול להגיד עליו. אמינות, זמינות וידע. הוא ממש מקצועי. לא נותן לך להרגיש כאילו הוא עושה לך טובה, בא ועובד קשה. אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אייל שלו, נס ציונה.
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
תיקון למספר מזגנים רגילים בבית.
חוות דעת:
טל בן אדם פשוט מעולה, הכל היה איתו בסדר גמור ואני מבסוט ממנו!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דייויד דווייס, רחובות.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
אחזקת מיזוג אווייר בבית אבות.
חוות דעת:
בעל מקצוע על! עברתי הרבה אנשים והוא מקצועי ישר אין לי מילים האדם הכי טוב שיש אומר את האמת מסביר, לא עוזב עד שזה גמור ואנושי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 47 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק