מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רון
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 10.00
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 6 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תומר ו. מזכרת בתיה.
משוב: 25/01/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל כ. גדרה.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ראש טוש, תיקון רטיבות בעזרת איטום בקיר חיצוני וסידור אבנים משתלבות ששקעו.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, סידר הכל בזמן, הבין את הצרכים והתאים את עצמו. הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אוחיון , אשדוד.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
שיפוץ כללי לדירת חמישה חדרים שכלל החלפת קרמיקות בחדר האמבטיה, צבע, החלפת גרילים של המזגן, עבודות גבס ואינסטלציה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, דאג לעמוד בזמנים, הוא באמת היה אחלה של איש מקצוע, לא הייתה איתו שום בעיה מה שאפשר לי לסמוך עליו בעיניים עצומות, הוא היה נחמד ובעל גישה שירותית, אני מאוד מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי א. אשדוד.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
שיפוצים שונים בבית הכוללים אינסטלציה ותיקוני צבע.
חוות דעת:
מאוד ממליץ. עשה אצלי בבית כל מיני שיפוצים שונים כמו תיקונים של צבע, קצת אינסטלציה ועוד. הכל מדהים אצלו, איש ישר ומקצועי באמת, מילה זו מילה, עומד בזמנים ובכל הפרמטרים הוא הרבה מעל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון חזן, אשדוד.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
עבודות ריצוף, צבע ושפכטל, אינסטלציה וחשמל בעסק.
חוות דעת:
רון היה מצוין, ממש ככה! הוא הגיע בזמן וגם המחיר טוב, אני נעזר בו להרבה דברים אצלי בעסק, חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנחס גבאי, אשדוד.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מצופים בניאגרות עבור עסק.
חוות דעת:
רון בן אדם מאוד מקצועי. הוא עושה עבורנו הרבה עבודות, שיפוצים קטנים, התקנות קטנות וכ"ו... ואנחנו ממש מרוצים ממנו. הוא מגיע בזמן, סבלני מאוד ואני מרוצה מהמחיר, הוא לא יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק