מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.98
מחיר 9.76
איכות 9.85
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 60 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה הנדל, קדימה-צורן.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
בעל מקצוע אמין ומקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לובה לובן, כפר יונה.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן מתי שהוא אמר, עשה עבודה קצר ולעניי,ן בנאדם נחמד ונעים וגם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי פלג, קדימה-צורן.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא היה מקצועי, נחמד ולא יקר. הוא בא מהר יחסית, תוך חצי שעה הוא הגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דויד סויונוב, קדימה-צורן.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
משה היה בסדר גמור, מצוין, ידע את העובדה, מקצועי, מאוד ותיק במקצוע והמחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני צ'רניאק, נתניה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני חשמל הכוללים החלפת והעברת שקע והתקנת שקע חדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מקצועי, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי פרי, כפר סבא.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר! הוא נתן שירות טוב, הגיע בזמן והיה נחמד. מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאנה פק, תל אביב.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
חיווט מפסק לדוד חשמל.
חוות דעת:
הגיע מהיום למחר והמחיר היה הוגן לדעתי. לא ניסה לדחוף סתם, ממש היה נחמד וחברותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב לנסמן, כפר סבא.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת פאזה בארון חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה, מהיר, מקצועי מאוד ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל בוך, תל אביב.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת תנור חימום באמבט, הוספת נקודת חיבור מוגנת מים והתקנת גלאי עשן.
חוות דעת:
משה הוזמן לבדיקה והחלפת תנור בחדר הרחצה והתקנת גלאי עשן. עוד בשיחה מקדימה היה סבלני ביותר לגבי תאור הצורך ולגבי מיקום התנור שהינו בעייתי ודרש הסבר ארוך. הודיע והקדים להגיע. הביא עימו תנור חלופי שרכש לאחר תאום איתי, ערך בדיקה יסודית לגבי אפשרויות ההתקנה, עבד יפה, התקין במקצועיות את הנדרש לרבות בדיקה ובקרה שעובד כראוי. כך לגם לגבי גלאי העשן. מקצועי, עבודה טובה, ענייני ושירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצן גיא, תל אביב.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון כבל חשמלי שנפגם בעקבות קדיחה בקיר.
חוות דעת:
משה הגיע פתח את הקיר, ראה מה צריך לבצע וביצע את העבודה יחסית מהר. השירות שלו היה מעולה, הוא הגיע ביום שבת, היה מאוד נחמד, ציין עלות עבודה מראש, הוא אפילו טייח את הקיר לאחר תיקון והכל עבד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 60 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק