מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.85
מחיר 9.60
איכות 9.75
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בן ציון שריף, נתניה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שקעים במטבח והתקנת שקע לדוד חשמלי.
חוות דעת:
נתן הסבר כולל מחירים מקצועיים לפני שהגיע. עשה עבודה מקצועית במקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טליה אלקיים, הרצליה.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע במקום גוף תאורה כהכנה לתנור חשמלי, התקנת תנור חשמלי באמבטיה והחלפת 2 נקודות חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש נהדר! מגיע לו ציון 10 בהכל, אפילו אחרי שהוא החליף את השקע הוא אטם את החור מסביב שיהיה אסתטי למרות שהוא לא היה צריך. הוא הגיע בדיוק בזמן והיה זמין, קבעתי איתו מהיום להיום, היה מאוד סבלני, היה לי חשוב שהוא יתלה ישר אז הוא ממש עשה עם פלס ומטר, עד שזה היה מושלם. אמר לי מראש את המחיר בטלפון והוא היה הוגן, לא סטה מהמחיר, באמת מגיעות לו כל המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שלום, גבעתיים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
התקנת תנור חימום באמבטיה ותיקון שני שקעי חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, היה ממש אדיב ומקצועי, אני יכולה לומר שהוא היה נחמד מאוד וגם ביצע עבודה טובה ומספקת לטעמי, אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו והייתי ממליצה עליו בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני צ'רניאק, נתניה.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקוני חשמל הכוללים החלפת והעברת שקע והתקנת שקע חדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! מקצועי, עמד בזמנים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ילובז, רמת השרון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים מוגנים, החלפת מפסק פחת ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
הוא מצוין, ראוי לכל שבח. מדבר לעניין ומסביר הכל. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג אלקין, אשקלון.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע וגופי תאורה.
חוות דעת:
בחור רציני, עובד מקצועי, מחיר טוב, פשוט מצוין, ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אשר מיקלר, ראשון לציון.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל לשקע מזגן.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מעולה, ידע את העבודה, ניגש אליה כמו שצריך, עמד בזמנים, ובאמת עשה את זה בצורה איכותית וטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 16/02/2020
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! משה חשמלאי מנוסה, נעים הליכות, עמד בלוח הזמנים, לא חפש דרכים קלות ולא חסך זמן למציאת פתרונת מיטביים. עשה עבודה נקיה ואסתטית. פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גל, תל אביב.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
חיווט מחדש בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע מתי שהיה לנו נוח וביום שבת, פתר את הבעיה ממש מהר וגבה מחיר מינימלי אפילו שהיה שבת. ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרגריטה משעל, תל אביב.
אשרור: 30/03/2020
משוב: 17/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הזמנתי אותו והוא היה בסדר גמור, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק