מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.86
מחיר 9.75
איכות 9.96
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 29 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא רוזן, רחובות.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
מעולה! התרשמתי ממנו לחיוב. היה מקצועי, מסודר והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון בארון חשמל.
חוות דעת:
טל הגיע מהר, זיהה את התקלה בזריזות ותיקן אותה. אך המחיר היה נראה יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יובל קליש, רמת גן.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
פירוק והתקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד מאוד, עשה עבודה מעולה, עמד בזמנים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי שושני, גבעתיים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת חשמל במזגן רצפתי של חברת תדיראן, 2.5 כוח סוס והחלפת בית מנורה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. בא ודי בנחרצות אמר שהמזגן מת ולא שווה לתקן אותו, למרות שהוא יכול לתקן אותו. הוא כן בדק כמו שצריך לפני כן, נטרל את המתג וראה שנגרם קצר. ביצע עוד עבודת חשמל קטנה בבית ומהבחינה הזאת מגיע לו פרמטרים גבוהים. לעומת זאת, מבחינת הזמנים היו פקשושים- קבענו בעשר בבוקר ואז הוא צלצל ואמר שהוא תקוע בעיר אחרת, אבל דאג לצלצל וליידע אותי שזה הוגן ועדיין, כלקוח אני הגעתי בזמן והמתנתי עוד שעה וחצי.
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם וינברג, בני ברק.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שעון שבת כולל קונטקטור וחיווט.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'וני וובר, תל אביב.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת שקע מקצר.
חוות דעת:
הוא הגיע לאמא שלי לעשות בדיקה לשקע שקיצר, לא היה יותר מידי מה לעשות כי פשוט קפץ הפקק. הבעיה נפתרה והוא היה נראה אמין ומקצועי אך נראה לי שגבה סכום שלא תאם בפועל את העבודה שעשה. יאמר לזכותו שהגיע מהר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יקיר בסון, תל אביב.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה.
חוות דעת:
מקצוען!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב דישון , תל אביב.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
החלפת בית מנורה ותיקון של מתג מקולקל.
חוות דעת:
טל הגיע אליי פעמיים, בפעם הראשונה תיקן את בית המנורה ובפעם השנייה הבנו שהבעיה היא בעצם במתג אז הוא בא לתקן גם אותו, מה שבסופו של דבר ייקר את העבודה לטעמי. אבל סך הכל הוא איש נחמד שיודע לעשות את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
סיון בן ארי, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון והתקנת שעון לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא אחלה, אין לי מילים! מאד נעים, יעיל ואמין. עמד בזמנים ויש לו לב טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דודי מאור, תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בחניה.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק