מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
טל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.71
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 79 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יעלי ג. תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
בני פלק, תל אביב.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר מסובך.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, פתר את הבעיה ולקח מחיר הוגן לדעתי. התקשרתי אליו במצאי שבת והגיע, הוא לא הצליח לפתור את הבעיה וגם היה חושך אז חזר בראשון עם עוד דברים ועשה רושם טוב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון שמואל, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רן פרידברג, תל אביב.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
החלפת ממד 10 אמפר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, הגיע בזמן והמחיר היה יקר לדעתי.
מחיר
5
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אורלי בן עמי, תל אביב.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק דוד שמש.
חוות דעת:
בסדר גמור! בחור מאוד מקצועי. הוא הגיע בזמן, באותו יום שפניתי אליו, פתר לי את הבעיה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן צור, תל אביב.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל.
חוות דעת:
טל היה מעולה, בא בזמן, אדיב, שירותי, מקצועי, זריז והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן סנדק, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק דוד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד, שירותי, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור סולטן, תל אביב.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל.
חוות דעת:
התנור עשה קצר, טל הגיע בזמן, זיהה שהמתאם שמאחורי התנור לא תקין והחליף אותו. טיפל בתקלה ועכשיו הכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור בצלאל, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
פירוק והתקנת 2 גופי תאורה.
חוות דעת:
טל היה מעולה! שירות אדיב,ואמין. הגיע בזמן ועשה בדיוק את מה שאמר. מאוחר יותר הייתי צריך אותו לעוד עניין והוא הגיע מיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה פרידמן, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת שקע של תנור משולב כיריים בעקבות קפיצה בחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מראש הוא הסביר לי איך לבדוק אם הבעיה בנקודת החשמל או בכיריים כדי שלא סתם אזמין אותו, וזה היה יפה מצידו. הבעיה באמת היתה בנקודת החשמל וכשהוא בא הכל עבד בסדר ולא היתה בעיה. אני הייתי לחוצה שאולי כדאי להחליף את הנקודה והוא אמר לי שחבל על הכסף, הסביר שכנראה זו היתה קפיצה חד פעמית ושאם זה יקרה שוב הוא יבוא להחליף. מאז עברו שבועיים והכל עובד מעולה ונוסף על כך הוא הגיע בזמן שקבענו, היה מקצועי, לקח מחיר ממש הוגן עבור הביקור, אז לסיכום הייתי ממש מרוצה ואני ממליצה על טל בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 79 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק