מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.81
מחיר 9.18
איכות 9.66
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 84 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אילנה כסיף, גבעתיים.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נחמד, הוגן והסביר בפירוט מה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמית ט. רמת גן.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק בתנור.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רם כרמי, רמת גן.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
לקח את הכרטיס לבדיקה ונתן חוות דעת שלא כדאי לתקן, אז קנינו מייבש חדש. הוא דייק בזמנים, המחיר שהוא אמר זה המחיר שהוא לקח, כל מה שהוא עשה- הוא עשה בסדר, היינו מרוצים מהשירות.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ב. רמת גן.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כסיבה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ואפילו חיכה לי 20 דקות לפני הזמן. הוא נראה הוגן ותיקן את הבעיה כמו שצריך. לדעתי המחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי לוי, רמת גן.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים מחברת CONSTRUCTA.
חוות דעת:
הא בחור מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר בר-טל, רמת גן.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע של מכונת כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הראה לי איך הוא מתקן, היה זמין, אדיב מאוד, צורת התשלום הייתה נוחה והוא באמת בנאדם מקצועי באופן נדיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר עדן טוב, רמת גן.
משוב: 22/11/2019
חוות דעת:
השרות היה מצוין. מקצועי והוגן לחלוטין. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלרה דוסורץ-בן חורין, רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל ותיקון מדיח כלים של חברת סימנס, שכלל פתיחת ברז.
חוות דעת:
הוא אכזב אותי. דיברתי איתו בטלפון ואמרתי שמדובר על שני מכשירים, ככה שהוא ידע שהוא בא לתקן שניים. הגיע, בדק את מכונת הכביסה ובסופו של דבר אמר שהיא לא שווה תיקון ושאקנה חדשה. אחר כך עבר למדיח, ניסה להפעיל אותו ולא הצליח. הסתכל מסביב והתברר שהברז היה סגור ולאחר שפתח אותו המדיח התחיל לעבוד. אבל הפתיע אותי שהוא גבה על זה שני ביקורים מבחינת עלות העבודה, כי זה היה ביקור אחד והוא לא עשה באמת שום דבר. הדבר השני שמאוד הפריע לי, זה שהוא שמע את המבטא הספרדי שלי והרגשתי שכל הזמן לעג לזה ודיבר חצי עברית חצי ספרדית ואמר אמירות על עניין השפה שלי שמאוד הפריעו. אני חושבת שאדם שבא לעשות את העבודה שלו צריך לעשות אותה ולהשאיר את הבדיחות על השפות לחברים שלו ולא ללקוחות ואני לא אקרא לו יותר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
9
יחס
4
5
כללי
גירסאות
עפרה כץ, גבעתיים.
משוב: 08/11/2019
תיאור השירות:
תיקן תנור אפיה מחברת Zanussi.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא הגיע מהר, היה אדיב, נחמד, עלות העבודה הייתה הוגנת ואמליץ עליו בשמחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר בנאי, רמת גן.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה תקולה של חברת LG.
חוות דעת:
איציק הגיע בזמן בדיוק כמו שקבענו, בדק ואמר שהמכונה מחוברת לצינור ביוב בדירה והבעיה היא בכלל באינסטלציה וצריך להזמין אינסטלטור. גבה מאיתנו מחיר מלא על ביקור ולא עשה בסוף את מה שהתבקש ממנו. כשהתייעצנו עם אינסטלטור הוא אמר לנו שהבעיה לא בביוב אלה במכונה ויצא שנשארנו ללא פתרון לבעיה ושניהם גבו מאיתנו כסף.
איכות
3
מחיר
3
זמנים
10
יחס
9
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק