מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.93
מחיר 9.73
איכות 9.81
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 28 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אריאל אפל, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון גופי חימום בתנור של חברת באייר.
חוות דעת:
גופי החימום לא עבדו, התקשרתי לאיציק, הוא שאל מה הסימפטומים של הבעיה ואמר לי במה התיקון כרוך ומה העלות מול התועלת. היה מקצועי, אדיב וכנה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אליאן יעקובוביץ, רמת גן.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! מאוד מרוצה ממנו איש חביב, אמין, מקצועי והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארנון יעקב, בני ברק.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה של חברת מילר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות. הוא היה נחמד ועשה עבודה מאוד מקצועית.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
חן חזק, גבעתיים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל במייבש כביסה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, הגיע ובדק את המייבש כביסה, ראה שהבעיה לא במייבש אלא בחשמל ופתר אותה, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית רמון, רמת גן.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחת דלת של מייבש מחברת AEG.
חוות דעת:
הוא ממש השקיע המון המון זמן, אבל הוא לא הצליח בדיוק להרכיב את החלק כמו שצריך. אני לא יודעת אם זה קשור לבעיה במכונה עצמה או שמישהו אחר כן היה מצליח. כרגע אני יכולה לעבוד עם המייבש והוא נתן לי אחריות לחצי שנה. עם זאת, הוא היה ממש נחמד וזמין.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל נחמן קנט, גבעתיים.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת וניקוי צינורות במכונת כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
אציק היה מאוד נחמד, ידידותי ושירותי, הגיע לשחרר דלת תקועה במכונת כביסה ולנקות צינורות, עבד בצורה מאוד מהירה וטובה, הגיע בזמן ובעל ניסיון רב בתחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף אורפלי, רמת גן.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא התייחס יפה, הגיע בזמן. זיהה את הבעיה ועשה עבודה מקצועית. פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תחיה שטייר, גבעתיים.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
איפוס מדיח כלים.
חוות דעת:
כל השירות היה מעולה, הוא אדם נחמד מאוד. איתר את הבעיה במהירות וגבה מחיר עלות, פשוט נהדר.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהודה דיסקין, בני ברק.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות של איציק היה אחלה. הוא הגיע בזמן והסביר מה הוא עושה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמיר אסאלוב, רמת גן.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא מדהים! חמוד, חייכן, שירותי, ראה שאי אפשר לתקן את המכונה, הוא גם המליץ לי על מכונות חדשות ועזר לי לבחור , אני מבסוט מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 28 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק