מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.57
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.84
מחיר 9.24
איכות 9.61
דירוג כללי 9.57
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אדר וידמן, רמת גן.
משוב: 28/07/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת של מכונת כביסה מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן מראש הצעת מחיר על פי הצילומים ששלחתי לו ובסופו של דבר לא היה צריך כמה חלקים אז הוא הוריד את המחיר בהתאם וזה חסך לי כסף כי דלת חדשה עולה הרבה יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן ברדך, רמת גן.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז אלקטרוני במכונת כביסה של חברת קריסטל.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והוגן, תקתק את העבודה ולקח מחיר טוב. הייתי מרוצה מהשירות שנתן לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
זיו כץ, רמת גן.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
איציק נחמד ונעים. הגיע תוך שעה וטיפל בבעיה בהצלחה. לקח מחיר הוגן והיינו מאוד מרוצים. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור שלם, רמת גן.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש ומכונת כביסה מחברת מילר, שכלל החלפת גומי בדלת.
חוות דעת:
שירות מעולה, הייתי לו אחלה עבודה, העלות לא הייתה יקרה. בנאדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל ד. רמת גן.
משוב: 08/07/2020
תיאור השירות:
התקנת צינור למכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא בא ואמר שהמכונה תקינה ושמדובר בתיקון פשוט, שלח אותנו לקנות חלק חדש, קנינו והוא התקין אותו. התרשמתי לטובה, איציק היה נחמד, הגון, חביב, לקח מחיר רק על הביקור, לא לקח יותר ממה שהיה הגיוני ופתר את הבעיה. בהתחלה הוא לא ממש הסביר איזה חלק לקנות אז קנינו חלק לא נכון אבל בסך הכל הוא היה מעולה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רן ח. רמת גן.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת רצועת תוף במייבש.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד, מקצועי ונתן שירות מצוין. המחיר הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני פרץ, גבעתיים.
אשרור: 01/06/2020
משוב: 02/03/2020
תיאור השירות:
החלפת שסתומים במכונת כביסה חברת בוש.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה, עמידה בזמנים ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן פישמן, גבעתיים.
משוב: 11/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים חברת סימנס.
חוות דעת:
היה כרבע שעה ואמר ששחרר את המנוע, התקלה לא תוקנה והוזמן שנית, הסתכל ולא פתח אפילו בורג והלך כמו בפעם הראשונה, כמובן שהתקלה נשארה. בסיכומו של דבר הוזמן טכנאי אחר שפתר את הבעיה.
איכות
1
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
5
כללי
גירסאות
פרידה אלול, בני ברק.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה עקב תקלה של חוסר סחיטה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מימנו, הוא היה בסדר, אמר שיכול להיות שלאחר מכן תיווצר בעיה אחרת ונתן אינדיקציה, הוא היה כנה ואמיתי, מאוד שירותי ובחור נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫דורון שלו‬‎, רמת גן.
אשרור: 23/04/2020
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם במדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
בסדר, מצויין, עמד בזמנים ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 143 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק