מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.73
מחיר 9.35
איכות 9.74
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 50 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אבי ולדמן, פתח תקווה.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה והחלפת גומייה בתנור אפיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. אשתי הייתה ואמרה שהיא הייתה מרוצה מהשירות שלו והאמינות ואמרה שהוא היה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
דניאלה מורן, פתח תקווה.
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא אדם נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מיכלס, רמת גן.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מייבש כביסה של חברת נורמנדי.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק. הוא בא וראה שיש תקלה במייבש ופירק אותו, הראה לנו מה התקלה ונתן מחיר הוגן. בסוף החלטנו לקנות מייבש חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן חזק, גבעתיים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית חשמל במייבש כביסה.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, הגיע ובדק את המייבש כביסה, ראה שהבעיה לא במייבש אלא בחשמל ופתר אותה, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית רמון, רמת גן.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנגנון פתיחת דלת של מייבש מחברת AEG.
חוות דעת:
הוא ממש השקיע המון המון זמן, אבל הוא לא הצליח בדיוק להרכיב את החלק כמו שצריך. אני לא יודעת אם זה קשור לבעיה במכונה עצמה או שמישהו אחר כן היה מצליח. כרגע אני יכולה לעבוד עם המייבש והוא נתן לי אחריות לחצי שנה. עם זאת, הוא היה ממש נחמד וזמין.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהודה דיסקין, בני ברק.
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה.
חוות דעת:
השירות של איציק היה אחלה. הוא הגיע בזמן והסביר מה הוא עושה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מצוין, זיהה שהבעיה בכרטיס החשמלי ותיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 09/06/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה במייבש.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, עשה את העבודה. אני עובד איתו הרבה זמן, הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ניסן, פתח תקווה.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של סימנס והחלפת מנורה בתנור של סאוטר.
חוות דעת:
קבענו על סכום מסוים בטלפון, אמרתי לו עוד בטלפון מה הבעיה במדיח כלים אמרתי לו שיבדוק גם את התנור ושיסביר לנו איך להשתמש בו, הוא הגיע אלי אתמול בדק את המדיח הסביר שהכל בסדר אחר כך בדק את התנור הסביר לי בדיוק איך להשתמש ואז אמר שהוא לוקח כפול מהסכום שסוכם מראש אמר שהוא מחשיב את זה בתור שני ביקורים, הוא לקח המון לדעתי. השאיר לי טעם מר בפה.
מחיר
3
זמנים
9
יחס
5
5
כללי
גירסאות
הילה ר. פתח תקווה.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור מחברת SAUTER.
חוות דעת:
הוא היה מהמם! הוא היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 50 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק