מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.79
מחיר 9.22
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 92 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ענת ק. תל אביב.
אשרור: 14/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים סימנס.
חוות דעת:
מאוד נהניתי מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל להב, תל אביב.
משוב: 22/01/2020
תיאור השירות:
התקנת דלת למדיח אינטגרלי מלא.
חוות דעת:
מושלם! הוא היה נהדר והייתי מאוד מרוצה, היה מאוד נעים, מקצועי ועשה את זה בצורה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי חפץ, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקן תרמוסטט במדיח של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא היה שירותי, בא בזמן ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
‫דורון שלו‬‎, רמת גן.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
תיקון כרטיס חכם במדיח כלים מחברת סימנס.
חוות דעת:
בסדר, מצויין, עמד בזמנים ואני ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה שניידר, יהוד.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היתה בעיה בברז כניסה של המדיח, הוא פירק אותו, בינתיים נסעתי להביא את החלק שהיה צריך, הוא בא למחרת והרכיב אותו. היה בסדר גמור. מעל ומעבר וגם המחיר סביר מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי בראל, פתח תקווה.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה בדיקה מהירה ואני מממליץ עליו.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה כסיף, גבעתיים.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת מדיח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! נחמד, הוגן והסביר בפירוט מה צריך לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק ניסן, פתח תקווה.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת מדיח כלים של סימנס והחלפת מנורה בתנור של סאוטר.
חוות דעת:
קבענו על סכום מסוים בטלפון, אמרתי לו עוד בטלפון מה הבעיה במדיח כלים אמרתי לו שיבדוק גם את התנור ושיסביר לנו איך להשתמש בו, הוא הגיע אלי אתמול בדק את המדיח הסביר שהכל בסדר אחר כך בדק את התנור הסביר לי בדיוק איך להשתמש ואז אמר שהוא לוקח כפול מהסכום שסוכם מראש אמר שהוא מחשיב את זה בתור שני ביקורים, הוא לקח המון לדעתי. השאיר לי טעם מר בפה.
מחיר
3
זמנים
9
יחס
5
5
כללי
גירסאות
ציפי לוי, רמת גן.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של מדיח כלים מחברת CONSTRUCTA.
חוות דעת:
הא בחור מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קלרה דוסורץ-בן חורין, רמת גן.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קריסטל ותיקון מדיח כלים של חברת סימנס, שכלל פתיחת ברז.
חוות דעת:
הוא אכזב אותי. דיברתי איתו בטלפון ואמרתי שמדובר על שני מכשירים, ככה שהוא ידע שהוא בא לתקן שניים. הגיע, בדק את מכונת הכביסה ובסופו של דבר אמר שהיא לא שווה תיקון ושאקנה חדשה. אחר כך עבר למדיח, ניסה להפעיל אותו ולא הצליח. הסתכל מסביב והתברר שהברז היה סגור ולאחר שפתח אותו המדיח התחיל לעבוד. אבל הפתיע אותי שהוא גבה על זה שני ביקורים מבחינת עלות העבודה, כי זה היה ביקור אחד והוא לא עשה באמת שום דבר. הדבר השני שמאוד הפריע לי, זה שהוא שמע את המבטא הספרדי שלי והרגשתי שכל הזמן לעג לזה ודיבר חצי עברית חצי ספרדית ואמר אמירות על עניין השפה שלי שמאוד הפריעו. אני חושבת שאדם שבא לעשות את העבודה שלו צריך לעשות אותה ולהשאיר את הבדיחות על השפות לחברים שלו ולא ללקוחות ואני לא אקרא לו יותר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
9
יחס
4
5
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 92 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק