מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דוד
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 9.92
מחיר 9.67
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 12 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נתן מרגלית, ירושלים.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון חימום רצפתי.
חוות דעת:
מצוין, היה מעולה! הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מתקיני מערכות חימום נוספים באזור ירושלים

יעקב רוזן, ירושלים.
משוב: 23/02/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון מערכות חימום תת ריצפתי בשתי דירות שכללו החלפת תרמוסטט, תיקון רכיב בתרמוסטט ואיתור חוט חתוך.
חוות דעת:
דוד היה מקצועי מאוד. הסביר לי במה מדובר ונתן שירות מצוין אבל המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום מלכה, ירושלים.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת חימום.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא ממש עזר לי והיה נחמד, אני מרוצה וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הרב מילר, ירושלים.
משוב: 20/09/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת רצפתי עבור בית פרטי.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, יחס טוב, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן מקצועי והכל תוקתק כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון גוטליב, ירושלים.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת רצפתי ע"י חשמל בדירות.
חוות דעת:
אני מאד ממליץ עליו! הוא אחראי ואם יש בעיה הוא מגיע ומתקן. עשיתי איתו הרבה פרויקטים והשירות שלו מצוין, המחירים טובים והוא ממש אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה בודנר, ירושלים.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת ריצפתי, התקנת ספסל מחומם, החלפת תרמוסטטים לחימום שמחובר ל-Wi-Fi, מפיג אדים, התקנת חימום למגבות והתקנת חימום לפנלים.
חוות דעת:
הוא אחלה וממש עשר! הוא עושה בשבילי הרבה עבודות, אני מעצבת פנים ומזמינה אותו לעשות עבודות ללקוחות שלי. הוא מקצועי ואני מרוצה מהכל, מהזמינות, מהיחס, מהיצירתיות, מהשירות ואם יש תקלה הוא מיד מגיע לתקן. יש לו פיתרונות ממש יצירתיים, לכל רעיון שלי הוא מוצא דרך איך לעשות וליישם את זה בפועל. מה שטוב אצלו זה שהוא עושה חימום גם על חשמל וגם על מים, הוא בין ביחידים בארץ שעושה גם וגם והוא מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף ט. ירושלים.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת רצפתי בדירת חמישה חדרים וטיפול בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא אמין ואחראי, עומד בזמנים ומתקתק, אין עליו! אני ממליץ עליו בעיניים סגורות. גם אמא שלי נעזרה בו והייתה ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל כץ, ירושלים.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת ריצפתי בדירה בגודל 130 מ"ר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא עמד בזמנים, נתן יחס טוב והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פייגי היזלר, ירושלים.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
התקנת חימום תת ריצפתי בדירת 90 מטר.
חוות דעת:
לדוד יש יחס מעולה! הוא זמין ומגיע ישר כשצריך. כל מוצר הוא בודק לעומק ולא סתם משווק משהו. אני מאד מרוצה מהשירות ומהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מתיתיהו, מודיעין.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור איתור ותיקון תקלה בחימום תת רצפתי.
חוות דעת:
בחור מקצועי וסבלני, הקשיב וייעץ טלפונית לפני הגעה על איתור התקלה בצורה ברורה וחסך לנו הוצאות מיותרות. מומלץ לכל עבודות החשמל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 12 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק