מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.50
איכות 9.89
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 19 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
משה אברהם, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי תדיראן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה. הוא עבד בצורה מסודרת, הוא הגיע בזמן, סיים בזמן והוא לא שיחק במחירים. מגיע לו ציון גבוהה בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ציון אשתר, בית זית.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
להתרשמותי, חן עשה עבודה טובה מאוד באופן רציני ומקצועי. הוא דאג לנקות ולפנות את המזגן הישן ואת הליכלוך. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה צורי, ירושלים.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן של חברת אלקטרה 1 כ"ס, שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד, עזר לי מאוד והיה זמין. נוסף על כך הוא נתן לי הסבר על תקלה קודמת שטכנאים אחרים לא ידעו להסביר והיה מאוד סבלני. הבעיה נפתרה ואני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ברזילאי, ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון במערכת חשמל של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה חמוד, לקח מחיר סבבה והיה מקצועי. הוא הגיע בזמן, שעה אחרי שהתקשרתי אליו. אני מרוצה ממנו מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים חדד, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור מקסים, נתן את הנשמה בעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בנימין רוז, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגנים ישנים.
חוות דעת:
חן הוא פשוט מעולה! זאת לא הפעם הראשונה ולא השנייה שאנחנו מזמינים אותו ולא סתם. המזגנים שלנו דיי ישנים והתחילו לנזול מהם מים, הוא הגיע כבר באותו היום בשבת והראה לנו את הבעיה ועבד מאוד קשה ותיקן אותה. הוא גם טרח לנקות אחריו. העבודה שלו באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב אוורט, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
חן נתן שירות מעבר למה שציפינו והיה לו מענה לכל שאלה רק חבל שלא תמיד היה זמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר סורקין, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מצוין! על הכיפאק, זריז, אמין, עומד בזמנים ובחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל מעברי, ירושלים.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
ניקיון כללי ותיקון צנרת במזגן של חברת אלקטרה בעסק.
חוות דעת:
שירות מצוין! הם מקצועיים. התחשבו בשעות הפתיחה והסגירה של העסק. הגיעו בזמן ולא עזבו עד שפתרו את הבעיה. מההתנהלות שלהם התרשמתי שהמחיר היה שווה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן רותם, רמת ישי.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן, לא כולל אספקה.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך! היתה חסרה לנו תושבת פח לתליית המאייד. הוא ניסה להשיג פתרון, לבסוף השיג את התושבת החסרה, בא למחרת וביצע את ההתקנה. לקח על התושבת את מחיר העלות, לא התווכחתי, כי ממילא הייתי מוסיף לו כסף בגלל שהיה צריך ללכת ולחזור למחרת, גם אם לא ביקש. הוא עשה עבודה טובה, תלה את המעבה היכן שבקשתי גם אם לא היה במקום כל כך נוח. מקצוען, שקט, משאיר אחרין מקום נקי. כל העבודה ארכה כשעה וחצי, המחיר היה על הסף העליון של התקנת מזגן בגודל כזה, אך התוצאה מצדיקה את המחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 19 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק