מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חן
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.89
מחיר 9.48
איכות 9.86
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 30 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ברק ו. ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
מרוצה מאד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יעקב ל. ירושלים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן הכולל פתיחת פתח אוורור נוסף במזגן מרכזי.
חוות דעת:
היה מדהים, הוא עשה עבודה נפלאה ונקייה. אני חשבתי לקנות חדש והוא במקצועיות המליץ לי לעשות עוד פתח אוורור וחסך לי הרבה כסף. המחיר היה לא זול לפי דעתי אבל המקצועיות שלו שווה הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן בר זוהר, ירושלים.
משוב: 26/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן של חברת אלקטרה בעקבות כרטיס שנהרס.
חוות דעת:
חן היה בסדר גמור. איתר את התקלה במזגן, אמר לנו שהלך הכרטיס ולא שווה לתקן כי זה יהיה בדיוק כמו לקנות חדש, לכן לקח תשלום רק על הביקור.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיני פלס, ירושלים.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון בדליפה ומילוי גז במזגן עילי של חברת איירמקס.
חוות דעת:
חן היה בסדר גמור. בא בזמן, היה נחמד, אדיב וברור. המחיר היה נראה לי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אברהם, ירושלים.
אשרור: 15/12/2019
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי תדיראן.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה. הוא עבד בצורה מסודרת, הוא הגיע בזמן, סיים בזמן והוא לא שיחק במחירים. מגיע לו ציון גבוהה בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון אשתר, בית זית.
אשרור: 04/11/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן.
חוות דעת:
להתרשמותי, חן עשה עבודה טובה מאוד באופן רציני ומקצועי. הוא דאג לנקות ולפנות את המזגן הישן ואת הליכלוך. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה צורי, ירושלים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מזגן של חברת אלקטרה 1 כ"ס, שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה ממש חמוד, עזר לי מאוד והיה זמין. נוסף על כך הוא נתן לי הסבר על תקלה קודמת שטכנאים אחרים לא ידעו להסביר והיה מאוד סבלני. הבעיה נפתרה ואני מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירנה חסקין, ירושלים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה, 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא מקצועי, עומד בזמנים, הוגן במחיר, ונחמד, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עינת ברזילאי, ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון במערכת חשמל של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה חמוד, לקח מחיר סבבה והיה מקצועי. הוא הגיע בזמן, שעה אחרי שהתקשרתי אליו. אני מרוצה ממנו מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים חדד, ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
בחור מקסים, נתן את הנשמה בעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 30 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק